پیشنهاد سردبیر

همدان- رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر همدان گفت: اقدامات خوبی در حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری صورت گرفته که پارک پردیسان در توانمندسازی منطقه سه همدان تاثیرگذار است.

پارک پردیسان به توانمندسازی و توسعه منطقه ۳ همدان کمک می‌کند

حمید بادامی‌نجات با اشاره به پروژه‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری شهرداری همدان افزود: طرح تفکیک هکتاری منطقه خضر یکی از اقدامات خوبی بود که در شورا انجام دادیم تا بتوانیم با کاربری‌های متعدد به رشد و توسعه منطقه ۳ همدان (خضر و شهرک مدنی) کمک کنیم.
وی ادامه داد: پارک پردیسان یک طرح جامع و کامل در جهت نشاط اجتماعی و خارج شدن تمرکز از منطقه بلوار همدان بوده تا بتوانیم به گسترش عدالت اجتماعی کمک کنیم.
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان با اشاره به اقدامات خوب در پارک پردیسان گفت: همدان به عنوان قطب گردشگری شایسته نبود که تبلیغات پارک آبی سایر شهرها و استان‌ها که از هم کوچک‌تر هستند در آن وجود داشته باشد و شهروندان ما برای استفاده از پارک آبی از استان خارج شوند.
بادامی‌نجات خاطرنشان کرد: با موافقت شورا در پارک پردیسان برای شهروندان همدانی یک پارک آبی ایجاد خواهد شد و قرارداد با سرمایه‌گذار هم بسته و به زودی در هفته دولت کلنگ این پارک آبی به زمین زده خواهد شد.
وی ادامه داد: در کنار این پارک آبی مجموعه‌های دیگر هم وجود دارد و به دنبال این هستیم یک مرکز خرید مدرن و بزرگ نیز برای شهروندان ایجاد کنیم و قطعاً با این پروژه‌ها محرک توسعه این منطقه محروم می‌شود.
بادامی‌نجات با اشاره به ایجاد فضاهای تفریحی گفت: برای نخستین‌بار باشگاه سوارکاری توسط شهرداری در حریم شهر در پارک پردیسان ایجاد شده و در فاز بعدی باشگاه پیت بال نیز راه‌انداری خواهد شد.
به گفته رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان؛ مدیریت شهرداری منطقه سه همدان به خوبی توانسته یک مجموعه کامل تفریحی گردشگری را ایجاد کند و پیش‌بینی می‌شود احداث پارک پردیسان به عنوان مدرن‌ترین پارک آبی غرب کشور به جذب گردشگر هم کمک خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.