۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
کد خبر: 1007454

محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود تک آهنگ «بترس» را با تنظیم بهروز صفاریان پیش روی مخاطبان قرار داد.

محسن یگانه «بترس» را منتشر کرد

این خواننده مشهور موسیقی پاپ ایران که طی ماه‌های اخیر با حواشی و خبرهای ریز و درشت زیادی رو به رو بوده چندی پیش بود که درباره این قطعه گفت: اثر جدیدی بنام «بترس» آماده شده و به زودی پخش می‌شود. این قطعه را بهروز صفاریان تنظیم کرده و تصمیم گرفتیم که بالاخره پخش آن را آغاز کنیم. ضمن اینکه بقیه آهنگ‌ها هم آماده پخش هستند. امیدوارم این قطعه ایرادی نداشته یا حداقل از لحاظ سلیقه‌ای، اختلاف نظری با مخاطبان نداشته باشیم و آرزو می‌کنم انتقادات کمک کند جهت گیری واضح‌تری برای آینده بگیریم. البته روند پخش شدن ترک‌های جدید را به شما سپرده ام و فعلاً یک قطعه را پخش می‌کنیم که فشار از روی من هم برداشته شود. قاعدتاً فشار روی من است که چرا آثار آماده را منتشر نمی‌کنیم. این فشار ذهنی باعث می‌شود سمت قطعات دیگری نروم. امیدوارم تصمیم منطقی باشد و قطعه «بترس» را دوست داشته باشید. فعلاً ۴ آهنگ آماده منتشر شدن داریم.

این خواننده افزود: در جریان موسیقی در دنیا، انتشار آلبوم دیگر منسوخ شده و دیگر دید غیرتجاری باید روی آن داشته باشیم. تمرکز اصلی باید روی سینگل ترک‌ها باشد. تا روزی که من زنده ام روندها عوض می‌شود و قواعد موسیقی در حال تغییر است. من نظمی را روی ذهن شما ساخته بودم و به هر حال با یک نظم ۲ ساله بین هر آلبوم جلو می‌رفتم ولی یک دفعه آن روند متوقف شد. نقطه تلاقی باید جایی باشد که بخش تجاری را هم بتوان حفظ کرد یا به طور کلی هیچ نیم نگاهی هم به این قضیه نداشته باشیم. سلیقه شما موضوع بسیار مهمی است و سعی کرده ام از سلیقه شما دور نشوم اما در قالب فکرِ خودم به دنبال پیشرفت در کار هستم.

بهروز صفاریان از جمله آهنگسازان و تنظیم کنندگان شناخته شده موسیقی پاپ ایران است که در سال های آغازین فعالیت های خوانندگان نسل طلایی موسیقی پاپ پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیار موثری را ایفا می کرد اما طی سال های اخیر بنا به دلایلی که هنوز به صورت روشن مشخص نیست، فعالیت ها و همکاری های خود را کم رنگ تر کرده است. مسیری که حالا با انتشار این تک آهنگ می تواند نویددهنده آغاز فصل تازه فعالیت های وی در عرصه آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.