پارامونت «گلادیاتور ۲» را ۲۲ نوامبر اکران می‌کند.

ریدلی اسکات: «گلادیاتور ۲» بهترین فیلمی است که ساخته‌ام

ریدلی اسکات در مصاحبه جدیدی با «امپایر» ادعا می‌کند که «گلادیاتور ۲» (Gladiator II) «بهترین» فیلم او تا امروز است. او هفته پیش «بلید رانر» (Blade Runner) خودش را یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ دانسته بود. اکران آزمایشی «گلادیاتور ۲» با بازی «پل مسکال» و «پدرو پاسکال» در ماه آوریل با واکنش‌های مثبتی روبرو شده و برخی از بینندگان این دنباله را «شایسته اسکار» می‌دانند.

اسکات که این پروژه را با بودجه ۳۰۰ میلیون دلاری ساخته می‌گوید: «بهترین [فیلمی] است که به عمرم ساخته‌ام. یکی از بهترین‌ها، چند فیلم خوب ساخته‌ام.»

پل مسکال در نقش «لوسیوس»، جوزف کویین در نقش «امپراتور کاراکالا»، بری کیوگان، پدرو پاسکال، دنزل واشینگتن و کانی نلسون از جمله بازیگران این دنباله خواهند بود.

بازیگر ایرلندی سریال «آدم‌های عادی» (Normal People) جانشین راسل کرو در نقش «ماکسیموس» نخواهد شد و نقش «لوسیوس» فرزند «لوسیلا» با بازی کانی نیلسن در قسمت اول فیلم را بازی می‌کند. لوسیوس خواهرزاده «کومودوس» با بازی واکین فینیکس رهبر امپراطوری روم بود که توسط «ماکسیموس» با بازی راسل کرو در قسمت اول به قتل رسید.

مسکال در بخش دیگری از مصاحبه با «امپایر» می‌گوید: «همیشه جاه‌طلبی پنهانی برای بازی در نقشی عضلانی و جسمانی‌تر داشتم. از جنبه خودخواهانه‌اش، می‌خواستم مخاطب را غافلگیر کنم، چون می‌دانستم که این نوع نقش را درون خود دارم. وقتی این پیشنهاد مطرح شد، فکر کردم: «این نقشی است که هیچ‌یک از بینندگان آثار قبلی من انتظارش را ندارند.» و [فیلمی از] ریدلی اسکات است.‌

پارامونت «گلادیاتور ۲» را ۲۲ نوامبر اکران می‌کند.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.