همسر زنده‌یاد زهره حمیدی درباره زمان تشییع پیکر این هنرمند گفت: پیکر خانم حمیدی‌ صبح چهارشنبه ۷ شهریور در بی‌بی سکینه کرج دفن خواهد شد.

پیکر زهره حمیدی در قطعه هنرمندان بی‌بی‌ سکینه کرج آرام می‌گیرد

همسر زنده‌یاد زهره حمیدی  درباره زمان تشییع پیکر این هنرمند گفت: پیکر خانم حمیدی‌ صبح چهارشنبه ۷ شهریور در بی‌بی سکینه کرج دفن خواهد شد. طبق صحبتی که داشتیم قرار است ایشان را در قطعه هنرمندان بی‌بی سکینه کرج دفن کنند.

وی افزود: به‌علاوه در یکی از باغات حوالی کرج، مراسم یادبودی برای ایشان برگزار خواهد شد. این مراسم مختصر خواهد بود و خانم حمیدی تاکید داشتند که بیشتر خرج مراسم تدفین او به مستمندان اختصاص یابد.

همسر زنده یاد حمیدی با بیان اینکه این هنرمند تمایلی نداشت در قطعه هنرمندان بهشت زهرای تهران دفن شود، گفت: خواست خودشان این بود که در گلزار هنرمندان تهران دفن نشود و در بی‌بی سکینه کرج آرام بگیرد.

وی درباره روند بیماری زنده‌یاد حمیدی توضیح داد: او تقریبا یک سال‌ونیم پیش سفری به آلمان داشتند. از آن زمان غده پانکراس ایشان به همراه دل‌درد و کمردرد شروع شد. غده درست وسط پانکراس بود و باید مراقبت می‌کرد. بعد از عمل، روند شیمی‌درمانی ادامه داشت تا زمانی‌که غده تبدیل به کیست شد و حال او کمی بهتر شد.

وی افزود: بعد از شیمی‌درمانی، همچنان قرص مصرف می‌کرد و احساس ناراحتی داشت. همین هم کم‌کم باعث شد ضعیف‌تر شود. و عدم‌رعایت برخی مواد خوراکی، دوباره باعث رشد پانکراس شد تا امروز که از میان ما رفت.

زهره حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون بعد از تحمل یک دوره بیماری که با سرطان لوزالمعده (پانکراس) دست‌وپنجه نرم می‌کرد، چهارم شهریور در اربعین امام حسین‌(ع) درگذشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.