نماینده دوومیدانی کشورمان در مسابقات پیشکسوتان قهرمانی جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی امتناع کرد.

حرکت ارزشمند بهرامی در دو و میدانی قهرمانی جهان در حمایت از مردم‌ مظلوم فلسطین

مسعود بهرامی دونده با اخلاق و و برنده مدال برنز ماده ۲۰۰متر مسابقات دوومیدانی پیشکسوتان قهرمانی جهان گوتنبرگ سوئد، با وجود ثبت حد نصاب قابل توجه در مرحله مقدماتی رقابت ماده۱۰۰متر این مسابقات و صعود به مرحله نهایی این ماده، با توجه به هم گروهی وی با نماینده رژیم غاصب صهیونیستی به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان در فینال ماده ۱۰۰ متر شرکت نکرد و از حضور در آن انصراف داد.

با توجه به عملکرد مسعود بهرامی در مرحله مقدماتی رقابت ماده ۱۰۰متر وی از شانس بسیار زیادی جهت کسب مدال در این رقابت‌ها برخور دار بود.

بهرامی در ماده ۲۰۰ متر آسیا موفق شد در رقابتی نزدیک به مدال با ارزش برنز مسابقات دوومیدانی پیشکسوتان قهرمانی جهان دست پیدا کرد.

همچنین پیش از او، مهدی کاظمی پرتابگر ماده پرتاب وزنه کشورمان موفق شد در رقابت نزدیک و سخت با ثبت رکورد ۱۴ مترو ۵۲ سانتیمتر بعد از ورزشکاران عربستان واسپانیا به مدال برنز مسابقات دوومیدانی پیشکسوتان قهرمانی جهان دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.