۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
کد خبر: 1008009

رییس فدراسیون هندبال گفت: به زودی سرمربی خارجی تیم ملی هندبال مردان معرفی می‌شود.

معرفی سرمربی خارجی تیم ملی هندبال به زودی

تیم ملی هندبال مردان با هدایت مجید رحیمی‌زاده اردوهای خود را پشت سر می‌گذارد و اکنون رییس فدراسیون اعلام کرده که قرار است به زودی سرمربی تیم ملی هندبال مردان معرفی شود.

پیش از این وسلین وویوویچ به عنوان آخرین سرمربی خارجی تیم ملی ایران هدایت تیم را از اواخر اسفند ۱۴۰۰ به دست داشت و قراردادش با این تیم تا پایان مسابقات هندبال قهرمانی آسیا یعنی تا دهه اول بهمن ۱۴۰۲ بود اما فدراسیون هندبال ایران زودتر از موعد و در آذر سال گذشته از پایان فعالیت این مربی خبر داد.

بعد از او هدایت تیم ملی ایران را مجید رحیمی‌زاده بر عهده گرفت.

به گزارش ایسنا، رییس فدراسیون هندبال از معرفی سرمربی خارجی تیم ملی هندبال مردان خبر داد و گفت: در بحث مربوط به استخدام و به کارگیری سرمربی خارجی باید بگویم که ما قطعا طبق وعده‌ای که به علاقه‌مندان و خانواده هندبال ایران دادیم گزینه سرمربی خارجی را خواهیم داشت و مطمئنا به وعده‌ای که در این خصوص دادیم، عمل می‌کنیم. هدف ما این است که تا پایان شهریور وعده خود را مبنی بر جذب و استفاده از سرمربی خارجی تیم ملی هندبال را عملیاتی کنیم.

رییس فدراسیون هندبال گفت: مطمئنا در این کمیته اعضای محترم کادرهای فنی باید حضور پیدا کرده و پاسخگوی عملکرد خود در این جلسات باشند. نگاه ما این است که با استفاده از شاخص‌های فنی مد نظر اعضای کمیته فنی، بهترین و شاخص‌ترین گزینه خارجی را برای تیم بزرگسالان خود جذب کنیم. نهایتا نگاه ما نیز درخصوص جذب مربی خارجی نگاه میان مدت و بلند مدت برای تقویت جایگاه هندبال ایران و شکوفایی این رشته در قاره آسیا و عرصه‌های مختلف بین‌المللی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.