فیلمبرداری مجموعه دفاع مقدسی «تانک‌خورها» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی روز گذشته پایان یافت.

فیلمبرداری تانک‌خورها به پایان رسید/ فضایی جدی با رگه‌هایی از طنز

مجموعه تلویزیونی تانک‌خورها که کاری جدید در فضایی جدی اما با رگه‌هایی از طنز است، با کارگردانی پرویز شیخ‌طادی، تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و نویسندگی محمدصادق رمضانی‌مقدم در گروه تولیدات تاریخی سیمافیلم ساخته می‌شود.

آرش مجیدی، سروش جمشیدی، بهراد خرازی، علیرضا استادی، احمد نجفی، ثریا قاسمی و پونه عاشورپور از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

پیشتر و به نقل از مهدی نقویان رییس سیمافیلم عنوان شده بود که تانک‌خورها به ماجرای «شکل‌گیری گردان زرهی ۷۷ خراسان» می‌پردازد.

فیلمبرداری تانک‌خورها به پایان رسید

جان برادر، عنوان دیگری است که برای این مجموعه تلویزیونی تاکنون مطرح شده است.

امپراتور جهنم ، بانوی سردار و آتش در گلستان از جمله آخرین مجموعه‌های تلویزیونی است که تا پایان سال ۱۴۰۰ به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی ساخته شده است.

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی مرداد گذشته با حضور در پشت‌صحنه سریال تانک‌خورها که قرار است در ایام سالگرد آغاز دفاع‌مقدس در ۳۲ قسمت تقدیم نگاه مخاطبان تلویزیون شود، نگاه نوآورانه این اثر نمایشی به دوران دفاع‌مقدس را که روابط میان رزمندگان را با نگاهی متفاوت به تصویر می‌کشد و با داستان‌های واقعی پیوند می‌دهد، ارزشمند و درخور توجه توصیف کرده و گفته بود: علاوه‌بر این، تاکنون در مجموعه‌های نمایشی، کمتر به حوزه زرهی پرداخته شده است که در این کار شاهد آنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.