تحولات لبنان و فلسطین

مدیریت شعب بانک سینا منطقه مازندران گفت: قرعه‌کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک سینا مهرماه سالجاری برگزار و برندگان معرفی خواهند شد.

هشتمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک سینا آغاز شد
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسن کاظمی در نشست خبری که به مناسبت هشتمین دوره جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک سینا برگزار شد، اظهار کرد: قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک سینا مهرماه سالجاری برگزار و برندگان معرفی خواهند شد.
مدیریت شعب بانک سینا منطقه مازندران افزود: آخرین مهلت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی برای شرکت در قرعه‌کشی ۳۱ شهریور ماه سالجاری است.
کاظمی به شرایط شرکت در قرعه کشی اشاره کرد و گفت: حداقل مبلغ موردنیاز برای شرکت در قرعه کشی مبلغ یک میلیون ریال بوده و هر ۵۰۰ هزار ریال در هر روز معادل یک امتیاز محاسبه می شود.
وی در پاسخ به این سوال که جوایز به چه کسانی تعلق خواهد گرفت، یادآور شد: جوایز این جشنواره به افرادی تعلق خواهد گرفت که حساب قرض الحسنه پس انداز مفتوح داشته و در روز قرعه کشی حداقل موجودی در حسابشان باشد و حداقل موجودی به مدت سه ماه یا ۹۰ روز متوالی در طی دوره یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب، در حساب مشتری حفظ گردد.
کاظمی ادامه داد: در غیر اینصورت جوایز بعد از اتمام حفظ حداقل موجودی به مدت ۳ ماه یا ۹۰ روز متوالی به مشتری اهدا می شود.
مدیریت شعب بانک سینا منطقه مازندران به جوایز این جشنواره اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی، ۵ هزار جایزه یک میلیون تومانی و ۲۵ هزار جایزه ۵۰۰ هزار تومانی جوایز جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک سینا است که به برندگان اهدا خواهد شد.
کاظمی افزود: امکان افتتاح حساب آنلاین از اپلیکیشن سیبانک هم فراهم است و حداقل موجودی برای شرکت در قرعه‌کشی یک میلیون ریال است.
مدیریت شعب بانک سینا منطقه مازندران همچنین با اشاره به نقش این بانک در توسعه فعالیت‌های اجتماعی از پرداخت ۵۶ فقره وام ازدواج به مبلغ ۱۹۳ میلیارد تومان و ۴۷ فقره وام فرزند آوری به مبلغ ۳۴ میلیارد تومان خبر داد.
کاظمی با اعلام اینکه عمده سهامداران این بانک بنیاد علوی و صندوق توسعه ملی هستند، افزود: علاوه به اجرای منویات این سهامداران در کنار دولت هم قرار داریم.
کاظمی با اشاره به سفر دور اول ریاست جمهوری به استان مازندران، بیان کرد: در این سفر به بانک‌ها عددی را در حوزه تولید تکلیف شده بود و بانک سینا هم مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان در این سفر تکلیف داشت که به وظایف محوله عمل کرد.
وی ادامه داد: در سفر دوم تنها بانک خصوصی که تکلیف پرداخت تسهیلات گرفته بانک سینا بوده است.
مدیریت شعب بانک سینا منطقه مازندران یادآور شد: در حوزه تجهیز منابع و مصارف رتبه بسیار خوبی داریم در بحث اشتغالزائی وام‌های خرد در روستاهای مناطق شرق استان مازندران پرداخت کردیم.
کاظمی اضافه کرد: در تراز و ناترازی بانک سینا رتبه اول را داشته و در اجرای بخشنامه بانک مرکزی پیش قدم هستیم و این بانک سیاست کفایت سرمایه را رعایت کرده است.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.