با وجود تکذیب فسخ قرارداد مهرداد محمدی توسط باشگاه استقلال اما نامه این فسخ قرارداد منتشر شد. حالا مدیران باشگاه استقلال باید توضیح بدهند که چرا این موضوع را کتمان کرده‌اند.

رفتار عجیب باشگاه استقلال در قبال مهرداد محمدی!

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته در برنامه فوتبال برتر عنوان شد که باشگاه‌ استقلال قرارداد مهرداد محمدی را به صورت یک طرفه فسخ کرده اما پژمان ماندگاری معاون ارتباطات باشگاه استقلال با رد این خبر اعلام کرد: «باشگاه استقلال در سهمیه بزرگسالان خود دو جای خالی دارد که متعلق به بلانکو و مهرداد محمدی است».

بلافاصله بعد از این صحبت‌ها، فرم فسخ قرارداد این بازیکن در سازمان لیگ در فضای مجازی منتشر شد که ناقض ادعای پژمان ماندگاری بود و براساس نامه منتشر شده، قرارداد محمدی در تاریخ ۳۱ مردادماه فسخ شده بوده است.

حال باشگاه استقلال باید جوابگو باشد و صحت این موضوع را مشخص کند. در ادامه اگر اغرار به فسخ قرارداد کرد، توضیح دهد که به چه دلیلی قرارداد مهاجم کلیدی خود را فسخ کرده و هدفش از این کار چه بوده است. همچنین شفاف‌سازی کنند که چرا فسخ قرارداد محمدی را به این شکل کتمان کرده‌اند.

فسخ یک طرفه بازیکن می‌تواند تبعاتی را برای باشگاه‌ داشته باشد، علاوه بر آن اگر قرار باشد نام محمدی مجدد به لیست استقلال اضافه شود باید با او قرارداد جدیدی را به امضا برسانند که حتماً این بازیکن شرایط جدیدی را مطرح می‌کند. 

آنچه که مشخص است، تصمیمات عجیب مدیریت استقلال در این فصل از لیگ برتر است؛ از جذب دو بازیکن بوسنیایی گرفته تا حالا که قرارداد مهرداد محمدی فسخ شده است. همچنین اعلام شده است که قرارداد محمدحسین مرادمند، سینا سعیدی‌فر و منتظر محمد نیز فسخ شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.