رئیس جمعیت هلال احمر، در پیامی از تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر همکاران، امدادگران و کادر درمان داوطلب در خدمت به زائران اربعین حسینی ۱۴۰۳ قدردانی کرد.

تقدیر رئیس جمعیت هلال احمر از تلاش های شبانه روزی امدادگران

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی از تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر همکاران، امدادگران و کادر درمان داوطلب در خدمت به زائران اربعین حسینی ۱۴۰۳ قدردانی کرد.

متن پیام کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر به شرح زیر است:

‏بسم‌الله الرحمن الرحیم

امدادگران و نجات گران گرامی، کادر محترم داوطلب درمان در اربعین حسینی (ع) ‏

توصیف رهبر معظم انقلاب اسلامی از اربعین حسینی (ع) که بیان کردند پدیده اربعین یک ‏پدیده غیرقابل توصیفی است، اصلاً بی‌نظیر است؛ یک رزمایش عظیم و شگفتی‌ساز است ‏این حرکت فوق‌العاده، و همین‌طور که مکرّر در این روزها گفته شد، در دنیا دیگر نظیری ‏ندارد. بزرگی و عظمت زیارت اربعین را در ذهن هر بیننده بصیر به بهترین هیئت ‏و زیباترین شکوه مجسم می‌کند و بی‌تردید بخش اعظمی از قداست این زیارت پُربرکت و پُرفضیلت ‏در حرکتی انبوه به نام پیاده‌روی اربعین می‌درخشد که معنای اصیل نوع دوستی در وجب به وجب از ‏تربت ملکوتی آن فوران دارد. در این مسیر شیدایی و طی طریق برای رسیدن به مرقد بهشتی و ‏نورانی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، این شما همکاران و داوطلبان جلیل‌القدر هلال‌احمر بودید ‌که با سرشتی خداپسندانه انوار انسان دوستی را مقابل قدم‌های زائرین تاباندید و خورشید آرامش را ‏در قلب زائران و میهمانان امام حسین (ع) روشن نگه داشتید که ان شاء الله اجر اُخروی شما نزد ‏آن حضرت در پیشگاه پروردگار متعال محفوظ است.

کار بزرگی که شما از ابتدای شروع عملیات اربعین آغاز کردید و تا امروز نیز ادامه دارد، میانگین خدمت روزانه به بیش از ۱۴۰ هزار زائر را نشان می‌دهد و گویای ‏آن است که تلاش شما در ظاهر یک مأموریت بر روی زمین، اما در باطن یک مأموریت آسمانی بر ‏روی قطعاتی از بهشت در زمین بود که در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداه) ‌انجام دادید. ‏

در مقابل تلاش‌های عظیم و سختی‌های وصف‌ناپذیری که شبانه‌روز برای رفاه حال زائرین اربعین ‏حسینی (ع) به جان خریدید، سر تعظیم فرود می‌آورم و خداوند متعال را شاکرم که همکارانی چنین ‏پاک، نیک‌اندیش و همدل در جمعیت هلال‌احمر دارم. برای یکایک شما از خداوند متعال، سلامت، ‏عزت، اعتبار و توفیق روزافزون خواستارم. ‏

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.