پلتفرم فیلم‌نت به مناسبت روز ملی سینما نسخه مرمت‌شده «نفس عمیق» را منتشر می‌کند.

نسخه مرمت‌شده «نفس عمیق» در فیلم‌نت عرضه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، نسخه مرمت‌شده فیلم سینمایی «نفس عمیق» به مناسبت روز ملی سینما در تاریخ ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ در پلتفرم فیلم‌نت به طور اختصاصی به نمایش گذاشته می شود. این نسخه با همراهی فیلمخانه ملی مرمت شده است.

فیلم «نفس عمیق»، داستان سه جوان از طبقه‌های اجتماعی مختلف در دهه هفتاد در تهران است که در مسیری از زندگی خود به هم می‌رسند و ماجراهایی تازه را با هم تجربه می‌کنند. داستان در تهران اواخر دهه ۱۳۷۰ می‌گذرد.

«نفس عمیق» به نویسندگی و کارگردانی پرویز شهبازی یکی از مهم‌ترین و جریان‌سازترین فیلم‌های چند دهه اخیر سینمای ایران است که سعید امینی، مریم پالیزبان، منصور شهبازی بازیگران آن هستند.

«نفس عمیق» به تهیه‌کننده امیر سمواتی نخستین بار در بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۱ به نمایش در آمد و تحسین منتقدان را برانگیخت. این فیلم پس از مسافر جنوب و نجوا سومین فیلم پرویز شهبازی است. «نفس عمیق» نامزد نهایی ایران برای معرفی به آکادمی اسکار بهترین فیلم خارجی سال بود.

سال گذشته پلتفرم فیلم‌نت نسخه مرمت‌شده فیلم سینمایی «کافه ترانزیت» به کارگردانی زنده یاد کامبوزیا پرتوی را به مناسبت روز ملی سینما به طور اختصاصی عرضه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.