انیمیشن «پسر دلفینی» نمایش خود را در آمریکا از ۲۰ آگست برابر با ۳۰ مردادماه در پلتفرم‌های اپل تی‌وی و آمازون آغاز کرده؛ این در حالی است که یکی از کمپانی‌های مطرح فیلمسازی عهده‌دار پخش این انیمیشن در آمریکای شمالی است.

«پسر دلفینی» به آمریکا رفت / LIONSGATE پخش‌کننده اختصاصی فیلم در آمریکای شمالی

به گزارش گروه فرهنگی قدس، محمدامین همدانی، تهیه کننده انیمیشن «پسر دلفینی» از اکران جهانی این فیلم، این بار در آمریکا خبر داد. بر همین اساس «پسر دلفینی» نمایش خود را از ۲۰ آگست برابر با ۳۰ مردادماه در اپل تی وی و آمازون در آمریکا آغاز کرده است.

همدانی با اشاره به شرکت پخش‌کننده این انیمیشن گفت: یکی از بزرگترین کمپانی‌های پخش فیلم در آمریکا شرکتی به نام LIONSGATE است که از جمله فیلم‌هایی که این کمپانی تولید و ‌پخش کرده می‌توان به «جان ویک»، «اره»، «رمبو»، «لالالند»، «گرین بوک»، سریال «فرندز» و ... اشاره کرد و امروز می‌توان با افتخار این خبر را اعلام کرد که شرکت پخش کننده «پسر دلفینی» در آمریکای شمالی کمپانی لایونزگیت است و همچنین فیلم در پلتفرم‌های آمریکایی از جمله اپل تی وی و آمازون نیز در حال اکران آنلاین است.

«پسر دلفینی» به آمریکا رفت/ LIONSGATE پخش‌کننده اختصاصی فیلم در آمریکای شمالی

این تهیه‌کننده با اشاره به اینکه نمایش «پسر دلفینی» در سالن‌های سینما محدود و تمرکز روی اکران آنلاین است، تاکید کرد: طبیعتاً اکران آنلاین برد بیشتری دارد و این فیلم در این دو پلتفرم قرار گرفته که خودش مرحله تازه‌ای از بازاریابی بین‌المللی است.

وی درباره اهمیت کمپانی پخش‌کننده فیلم در بیشتر دیده شدن آن تصریح کرد: قطعاً تاثیر بسزایی می‌گذارد. ما در حال حاضر وارد بازارهایی شده‌ایم که تا پیش از این وجود نداشته و فکر می‌کنم با این اتفاق می‌توان فیلم را به بازارهای بین المللی معرفی کرد و مشخص می‌شود چه توانایی‌هایی در خاورمیانه مستقر است و می‌تواند تولیدات بین المللی انجام دهد.

«پسر دلفینی» به آمریکا رفت/ LIONSGATE پخش‌کننده اختصاصی فیلم در آمریکای شمالی

«پسر دلفینی» به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش در ژانر ماجراجویی و کمدی قرار دارد و داستانش درباره پسری است که بر اثر سقوط هواپیمایی به دریا می‌افتد. یک دلفین به همراه مادرش، نوزاد انسانی (پسر دلفینی) را در دریا پیدا می‌کنند و از او مراقبت می‌کنند. سرانجام پسر دلفینی بزرگ می‌شود و بعد از اینکه متوجه می‌شود که او یک انسان است به دنبال پیدا کردن مادرش از دریا خارج شده و راهی جزیره می‌شود و ...

این انیمیشن قبل از نمایش در ایران در روسیه اکران شد و توانست به فروشی قابل توجه دست پیدا کند، اکران عمومی این فیلم در سینماهای ایران نیز از شهریور ۱۴۰۱ آغاز شد و به فروشی نزدیک به ۲۴ میلیارد تومان دست پیدا کرد که از جمله فیلم‌های پرفروش سال بود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.