سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، گفت: برای تست آمادگی جسمانی نیاز به پیست استاندارد بود که خوشبختانه رئیس فدراسیون دوومیدانی همکاری کاملی با ما داشت.

 نیاز به پیست استاندارد داشتیم/ حدادی همکاری کاملی با ما داشت

تست آمادگی جسمانی اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران، در سایت فدراسیون دوومیدانی برگزار شد.

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در حاشیه این تست، اظهار داشت: اردوی تیم ملی ملی کشتی آزاد از امروز آغاز شد و قرار بود این اردو با تست‌های آمادگی جسمانی کشتی‌گیران صورت بگیرد. برای انجام تست‌های جسمانی کشتی‌گیران نیاز به پیست استاندارد داشتیم و با توجه به اینکه در سال‌های گذشته این تست‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد و این مجموعه در حال حاضر در دست تعمیر است، از ریاست فدراسیون دوومیدانی درخواست کردیم از امکانات این فدراسیون استفاده کنیم.

وی افزود: احسان حدادی درخواست ما را را قبول کرد و امروز این فدراسیون پذیرای کشتی‌گیران آزاد ایران بود. دوومیدانی مجموعه بسیار خوبی را در اختیار دارد که باید تشکر ویژه‌ای از آنها داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران خاطرنشان کرد: وقتی ورزشکاران و قهرمانی که در رشته‌های خود به موفقیت رسیده و تحصیل کرده‌اند در فدراسیون‌های خود مشغول به کار باشند، اتفاقات خوبی رخ می‌دهد.

درستکار تصریح کرد: مدیرانی همچون حدادی علاوه بر اینکه بر رشته خود اشراف دارند به خوبی می‌دانند رشته‌های دیگر به چه امکاناتی نیاز دارند و هماهنگی های لازم را به راحتی انجام می‌دهند.

وی گفت: به طور حتم دوومیدانی با حدادی روزهای خوبی را در پیش خواهد داشت و ما برای موفقیت او و این رشته ورزشی دعا خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.