همزمان با تداوم یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق شمالی کرانه باختری، منابع خبری فلسطینی از شهادت دست کم ۱۲ فلسطینی و بازداشت ۲۰ نفر دیگر در جریان درگیری‌ها با اشغالگران خبرمی‌دهند.

تداوم یورش ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری / ۱۲ نفر به شهادت رسیدند

قدس؛ به نقل از المیادین، درگیری‌ها میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و مبارزان مقاومت فلسطین در شمال کرانه باختری به اوج خود رسیده است.

با ملتهب شدن اوضاع از بامداد روز گذشته (چهارشنبه) در کرانه باختری، نظامیان ارتش اشغالگران حملات به زیرساخت‌های شهرهای نابلس، جنین، طولکرم و طوباس در شمال کرانه باختری را تشدید کرده‌اند، به طوری که تاکنون در درگیری مبارزان فلسطینی با صهیونیست‌ها دست‌کم ۱۲ فلسطینی شهید و شماری مجروح شده‌اند.

طی ساعات اخیر، ارتش دشمن صهیونیستی با شمار نیروهای فراوانی اقدام به تفتیش و یورش به منازل فلسطینیان در اردوگاه نور شمس در شمال شرقی طولکرم در کرانه باختری کرده‌اند.

از سوی دیگر، گزارش‌ها از اردوگاه العروب در شمال شهر الخلیل حاکیست که نیروهای اشغالگران به این اردوگاه در مقابله با جوانان فلسطینی شبانه یورش برده‌اند.

همچنین از شهر طوباس، جنین و و طولکرم خبر می‌رسد که درگیری‌ها میان مبارزان فلسطینی و اشغالگران در شمال کرانه باختری شدت یافته است.

برخی گزارش‌ها حاکیست که در جریان درگیری اشغالگران با مبارزان فلسطینی در اردوگاه جنین، نظامیان اشغالگر با شلیک به تنها منبع برق این اردوگاه، خاموشی کامل بر محله‌های این اردوگاه حکمفرما شده است.

در خبری مرتبط، جدیدترین خبرها از درگیری میان اشغالگران با جوانان فلسطینی حاکیست که اشغالگران بامداد امروز پنجشنبه تاکنون ۲۰ فلسطینی از جمله چند کودک را در جریان یورش گسترده به مناطق مختلف کرانه باختری دستگیر کرده‌اند.

گفتنی است که از زمان تشدید حملات شهرک‌نشین‌های صهیونیست و توسعه عملیات‌های ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری همزمان با جنگ غزه، تعداد کل فلسطینی‌هایی که در کرانه باختری به شهادت رسیدند، دستکم ۶۵۳ تن و شمار زخمی‌ها حدود ۵۴۰۰ تن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.