سپاهانی‌ها با مشکل ثبت قرارداد پنج بازیکن روبه‌رو هستند و برای عبور از این معضل نیاز به یک راه حل ویژه دارند.

سقف بودجه بلای جان سپاهان؛ ستاره‌های میلیاردی که فقط تماشاگر لیگ هستند

به گزارش قدس آنلاین، به گزارش «ورزش‌ سه» مدیران باشگاه سپاهان این روزها مسیر اصفهان و تهران را به صورت مداوم طی می‌کنند و امیدوارند در رایزنی با مدیران فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و سه باشگاه آسیایی دیگر راهی برای افزایش سقف بودجه و ثبت قرارداد 5 بازیکن خود پیدا کنند که همچنان در انتظار صدور کارت بازی هستند.

هادی محمدی، مهدی لیموچی، استیون انزونزی و بوبکر کامارا  چهار بازیکنی هستند که با مشکل ثبت قرارداد مواجه هستند و حالا از اصفهان خبر می‌رسد که اگرچه سیاوش یزدانی با خشم مورایس مواجه شده و از حضور در تمرینات منع گردیده است، اما قرارداد او هم به ثبت نرسیده تا حتی در صورت عبور از حواشی تمرینات پیش‌فصل شانس حضور در مسابقات را نداشته باشد.

سپاهانی‌ها البته مدام از درآمدهای فروش خود حرف می‌زنند که البته مبلغ قابل توجهی هم می‌شود. آنها درآمدی حدود 2میلیون و 600هزار دلار از فروش محمد قربانی و محمدجواد حسین‌نژاد کسب کرده‌اند و فروش رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو نیز برای آنها آورده داشته است. 

همچنین باشگاه سپاهان سال گذشته درآمدی 300 هزار دلاری از حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بدست آورد که البته این درآمد تحت تاثیر اتفاقات بازی رفت با الاتحاد و جریمه 200 هزار دلاری و همین‌طور جرایم فردی دیگر نظیر اخراج چندین بازیکن درمسابقات مختلف قرار گرفته که سبب شده سپاهانی‌ها کمتر از 30 هزار دلار برایشان از درآمد آسیایی سال گذشته مانده باشد. البته مدیران سپاهان امیدوارند بتوانند درآمد آسیایی را با توجه به پایبندی به اصول و قوانین داخلی به حساب خود واریز کنند.

در این میان البته تحولاتی در باشگاه سپاهان جریان دارد که پیگیری آن به حل شدن بخش عمده‌ای از مشکلات ثبت قرارداد بازیکنان کمک خواهد کرد. در واقع اگر سپاهان نتواند به روش دیپلماتیک و از طریق مذاکره سقف قرارداد را افزایش دهد یک راه حل دیگر نیز پیش رو دارد. طی هفته‌های اخیر پیشنهادی جدی از سوی باشگاه کلبا امارات به سپاهان رسیده تا پس از جذب شهریار مغانلو بتوانند محمد دانشگر را هم به امارات ببرند و اگر مدیران باشگاه سپاهانی و مورایس با این پیشنهاد موافقت کنند، شرایط ثبت قرارداد دو بازیکن خارجی تازه وارد طلایی پوشان مهیا می‌شود.

البته که همچنان شرایط ثبت قرارداد مهدی لیموچی، هادی محمدی و سیاوش یزدانی کاملا مبهم است و باید دید مدیران سپاهان در مذاکرات فشرده، روزانه و مستمری که با مسئولان فدراسیون فوتبال دارند، درنهایت به چه نتیجه‌ای دست خواهند یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.