نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

لیگ برتر فوتبال؛ تساوی استقلال تهران و استقلال خوزستان در نیمه نخست

تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین‌ دیدارهای هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران امروز (پنجشنبه) در اهواز به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

قضاوت این بازی را محمد حسین زاهدی‌فر با کمک های علی احمدی و صادق رستمی بر عهده دارد.

استقلال که پیش از این بازی با چالش‌های زیادی همراه بود پس از تساوی مقابل ملوان در قزوین به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز کامل مسابقه است.

جواد نکونام در این بازی برای اولین بار از بازیکنان خارجی خود یعنی دیدیه اندونگ و گائل کاکوتا استفاده کرد و امیدوار است با استفاده از تجربه و مهارت فنی آنها روز خوبی را در بیرون از خانه پیش رو داشته باشد.

استقلال خوزستان با سرمربی خارجی اش بوژوویچ در خانه به دنبال خلق شگفتی و کسب اولین پیروزی فصل است هر چند کار سختی را پیش رو دارد.

دقایق حساس:

دقیقه ۴: استقلال با حرکت محمد حسین اسلامی فرصت خوبی را بر روی دروازه استقلال خوزستان پیدا کرد اما سید محمد حسینی با واکنش دفاعی به موقع خود توپ را به کار زد تا این فرصت از دست برود.

دقیقه ۱۶: اشتباه عجیب سید حسین حسینی در دفع توپ باعث شد تا مومل عبدالرضا مقابل دروازه خالی استقلال صاحب توپ شود اما ضربه این بازیکن به میلاد زکی پور برخورد کرد تا کاپیتان آبی ‌ها نفس راحتی بکشد.

دقیقه ۱۹: توپ در محوطه جریمه استقلال به کابینت نونس رسید و این بازیکن با چرخش خوب خود مدافع روبرویی‌اش را فریب داد و شوت زنی کرد اما توپ با فاصله اندک به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: شوت سنگین حامد بحیرایی با واکنش عالی سید حسین حسینی به کرنر رفت.

دقیقه۳۴: ارسال کرنر رامین رضاییان با ضربه سر روزبه چشمی همراه شد اما توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه گوهری به خارج رفت.

ترکیب استقلال خوزستان:

احمد گوهری، علی هلیچی، محمدحسینی، سبحان پسندیده، محمود مطلق‌زاده، مومل عبدالرضا، داسیلوا، بهروز بارانی، حامد بحیرایی و اسماعیل بابایی

ترکیب استقلال:

حسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، روزبه چشمی، گائل کاکوتا، دیدیر اندونگ، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.