تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور با نتیجه سه بر یک مقابل آلومینیوم اراک به برتری دست یافت تا نخستین برد این فصل خود را کسب کرده باشد.

مس رفسنجان سه آلومینیوم اراک یک؛ نارنجی‌ها در هفته سوم بردند

دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۹:۱۵ عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهدای مس این شهر پیگیری شد که در نهایت رفسنجانی‌ها با پیروزی سه بر یک، سه امتیاز حساس را به دست آوردند و موفق شدند خود را تا حدودی به منتقدان ثابت کنند.

گل‌های تیم فوتبال مس رفسنجان در این بازی را عیسی مرادی در دقایق ۱۵ و ۶۴ و علی شجاعی روی پاس سباستین اسپاهی در دقیقه ۹۵ وارد دروازه اراکی ها کردند و آلومینیوم نیز یک بار در دقیقه ۱۷ توسط محمدامین کاظمیان بازیکن کرمانی خود به گل رسید.

جلال الدین علی‌محمدی در دقیقه ۳۷ بازی روی امین کاظمیان بازیکن آلومینیوم مرتکب خطای پنالتی شد اما حامد لک دروازه بان مس با یک واکنش عالی توپ سید مهران موسوی را در ۲ ضرب دفع کرد و این توپ به گل تبدیل نشد تا بازی با نتیجه ۲ بر یک به پایان برسد.

کدام طلسم‌ها شکست؟

تیم فوتبال مس رفسنجان طلسم‌های جالبی را در این بازی شکست. با وجود اینکه این تیم در سال‌های گذشته حضور در لیگ برتر موفق به پیروزی در پنج بازی آغازین خود نشده بود اما در این دوره در هفته سوم لیگ برتر به پیروزی رسید.

شاگردان محرم نویدکیا همچنین تا این هفته از فصل جاری لیگ برتر، موفق به گلزنی مقابل رقبای خود نشده بودند و حاصل کار این تیم در هفته‌های اخیر یک تساوی صفر بر صفر مقابل استقلال خوزستان در اهواز و شکست ۲ بر صفر مقابل تراکتور بود اما این هفته سه بار موفق به گلزنی شد تا در این بازی هتریک کرده باشند و مجموع امتیازات خود را از یک به عدد چهار برسانند.

مس رفسنجان سه آلومینیوم اراک یک؛ نارنجی‌ها در هفته سوم بردند

ترکیب تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک

تیم فوتبال مس رفسنجان در این بازی با ترکیب حامد لک، حسن جعفری، مجید نصیری، محمدرضا مهدی زاده، میثم تیموری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، محمد علی نژاد، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، عیسی مرادی به میدان رفت.

همچنین بازیکنان تیم آلومینیوم اراک محمد خلیفه، احسان قهاری، عارف حاجی عیدی، رضا جبیره، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، بهروز نوروزی فرد، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی و بهرام گودرزی بودند.

داوری این دیدار نیز برعهده فرهاد امینی بود که با کمک‌های اول و دوم (بهزاد پناهی و رضا حیدری) این بازی را قضاوت کردند.

تیم فوتبال مس رفسنجان با این برد چهار امتیازی شد و به صورت موقت تا جایگاه ششم جدول رده بندی لیگ برتر کشور بالا رفت اما آلومینیوم اراک ۲ امتیازی باقی ماند تا به رتبه یازدهم سقوط کرده باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.