موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

مدیرعامل توانیر با تکذیب واگذاری مسئولیت توزیع برق به استانداران گفت: از استانداران خواسته شد که برای بهبود روند تامین برق در شرایط ناترازی با بکارگیری ظرفیت های استانی پیشنهادهای خود را در کارگروه انرژی استان نهایی و برای شرکت توانیر ارسال کنند.

ماجرای نقش استانداران در توزیع برق استان‌ها چه بود؟

به گزارش قدس آنلاین مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر اظهار داشت: همواره مسئولیت توزیع برق مشترکان در کشور به عهده شرکتهای توزیع نیروی برق و شرکت‌های برق منطقه ای است و مسولیت هیچ کدام از بخش ها به هیچ نهادی از جمله استانداری ها واگذار نشده است.

وی افزود: در دولت چهاردهم، بر اساس درخواست برخی از استانداران گرامی و نمایندگان محترم، از استانداران خواسته شد که برای بهبود روند تامین برق در شرایط ناترازی با بکارگیری ظرفیت های استانی پیشنهادهای خود را در کارگروه انرژی استان نهایی و برای شرکت توانیر ارسال نمایند تا در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: ناترازی تولید و مصرف برق جدی است که برطرف کردن آن نیازمند زمان و مشارکت مشترکان عزیز در کاهش مصرف است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز با کاهش تدریجی دما و با خنک شدن هوا، روند تدریجی کاهش مصرف برق آغاز شده که امید داریم با خاموش کردن و یا کاهش ساعات استفاده از کولرها امکان تامین برق پایدار و رفع محدودیت های پراکنده ناشی از مصرف زیاد و فشار بر شبکه فراهم شود.

رجبی مشهدی در خصوص قطع برق مشترکان پرمصرف گفت: قطع برق مشترکین بسیار پرمصرف که توجهی به تذکر و اخطارهای داده شده نمی کنند نیز در دستور کار شرکت‌ های توزیع نیروی برق است.

وی افزود: ضمن تشکر از همراهی و مشارکت همه مشترکان در مصرف بهینه برق درخواست ما از مردم این است که با ۱۵ درصد کاهش مصرف، همکاران صنعت برق را در خدمت رسانی در روزهای پایانی فصل تابستان یاری کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.