تحولات منطقه

وزیر علوم از بررسی مجدد پرونده جذب‌های اخیر دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی خبر داد و گفت: در این زمینه بر اساس قانون تصمیم‌گیری خواهد شد.

وزیر علوم خبر داد؛ پرونده جذب‌های اخیر دانشگاه‌ها مجدد بررسی می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، حسین سیمایی صراف در گفت‌وگویی، ضمن بیان این موضوع که اخیرا در خصوص جذب و جابجایی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ها و مراکز پژوهشی چه اتفاقاتی افتاده است باید بررسی‌هایی صورت گیرد و در صورت مشاهده تخلف برخورد خواهد شد، گفت: در خصوص این موضوع تصمیمات لازم را طبق قانون اتخاذ خواهیم کرد.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: بر اساس بخشنامه صادر شده از سوی معاون اسبق ریاست جمهوری هر گونه جذب و استخدام در فاصله انتقال بین دو دولت تا استقرار دولت جدید(چهاردهم) ممنوع بود، بر این اساس دانشگاه ها اجازه جذب یا اخراج نیرو را نداشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha