پیشنهاد سردبیر

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: ۳۱۴ پرونده تخلف از ابتدای امسال تاکنون به ارزش ۳۶ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال برای نانوایی‌های این شهر تشکیل و واحدهای متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

ثبت ۳۱۴ پرونده تخلف برای نانوایی‌های مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی افزود: در این مدت ۳۳ هزار و ۵۰ مورد بازرسی از سطح نانوایی‌های شهر مشهد توسط بازرسان اصناف با مشارکت دستگاه‌های نظارتی دیگر به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: روز گذشته ۲ نانوایی متخلف در گشت مشترک بازرسی در مشهد به دلیل گران‌فروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تعطیلی غیرمجاز پلمب شدند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: نانواهای این شهر موظف به نصب بنر هم‌شکل در واحد صنفی خود و ارائه توضیحات لازم در خصوص نحوه فعالیت خود و همچنین عدم فروش نان کنجدی هستند، ضمن اینکه نانوایی‌ها تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند از دستگاه pos متفرقه به غیر از دستگاه "نانینو" استفاده کنند.

صیادی از پلمب ۲ واحد سوپرمارکت و یک واحد کافی‌شاپ در گشت مشترک بازرسان اصناف مشهد با سایر دستگاه‌های نظارتی در روز گذشته خبر داد و گفت: عمده تخلفات این واحدهای صنفی، گران‌فروشی، عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی و درج قیمت بوده است.

وی اظهار کرد: اولویت گروه‌های بازرسی و نظارت، با توجه به حضور میلیونی زائران در مشهد مقدس به ویژه حرم امام رضا(ع) و اطراف آن، نظارت‌ها بر عرضه کالا و خدمات در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی است و با متخلفان برخورد قاطع انجام می‌دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.