موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

به مناسبت‌ ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر، نمایش آیینی «امن‌ترین پناه» از سوی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در نمایشگاه فرهنگی «گذر نور در محضر آل محمد (ع)» در جوار حرم مطهر رضوی، اجرا شد.

اجرای نمایش آیینی «امن‌ترین پناه» ویژه دهه آخر صفر در جوار حرم رضوی

نمایش امن‌ترین پناه به همت معاونت موزه‌ها و گنجینه‌های فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، با همکاری گروه فرهنگی هنری «ماهو»، شامگاه شنبه 10 شهریورماه 1403، در رواق «گفت‌وگو» نمایشگاه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در پیاده‌راه آیت‌الله طبسی (ره) مشهد مقدس، به روی سن رفت. 
این نمایش توسط گروهی 5 نفره از جوانان هنرمند مشهدی اعم از سه هنرور در قالب آیین سوگ‌خوانی و روایتگری کرامات، معجزات و شهادت امام رضا (ع)، با هدف بزرگداشت ایام شهادت این امام همام و اشاعه معارف رضوی، اجرا شد. 
زائران و مجاوران اهل هنر و معرفت می‌توانند در شب‌های پنجشنبه و جمعه، 15 و 16 شهریورماه سال جاری، از ساعت 22، نیز در محل نمایشگاه فرهنگی گذر نور در محضر آل محمد (ع)، به تماشای دو اجرای دیگر این نمایش آیینی بنشینند. 
گفتنی است، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با اجرای برنامه‌های گوناگون فرهنگی، از ۱۰ تا ۱۶ شهریورماه سال جاری در محل پیاده‌راه آیت‌الله طبسی (ره) در جوار بارگاه نورانی امام هشتم (ع)، پذیرای عموم فرهنگ‌دوستان است.

منبع: آستان نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.