موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به اختلاف نظرها در جلسه شورای قیمت‌گذاری، امروز قیمت محصولات نرخ خرید تضمینی گندم تعیین نشد اما جلسات کارشناسی برای نزدیک شدن نظرها برگزار و این نرخ تا چند روز آینده اعلام می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی: اختلاف‌نظر تعیین قیمت‌ گندم را به تأخیر انداخت

به گزارش قدس آنلاین غلامرضا نوری قزلجه؛ وزیر جهاد کشاورزی در جلسه شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی اظهار داشت: بر اساس قانون، شورای قیمت‌گذاری محصولات اساسی تا پایان تیرماه باید نرخ خرید تضمینی گندم را اعلام می‌کرد.

وی افزود: با حضور بنده در وزارت جهاد کشاورزی، جلسات و کمیته‌ها برای کارهای کارشناسی شکل گرفت تا جلسه امروز برگزار و قیمت خرید تضمینی گندم اعلام شود.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: در این جلسه نمایندگان دولت، وزارت جهاد کشاورزی، برنامه و بودجه، تشکل و ناظران مجلس حضور یافتند دو ساعت در جلسه بحث صورت گرفت و نظرات کارشناسی مطرح شد اما با توجه به اختلاف نظرها در جلسه شورای قیمت‌گذاری، امروز قیمت محصولات تعیین نمی‌شود و جلسات کارشناسی برای نزدیک شدن نظرها ادامه می‌یابد.

نوری قزلجه  گفت: جلسات کارشناسی تا چند روز آینده ادامه پیدا می‌کند تا تصمیم نهایی برای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی گرفته شود.

وی افزود: در تعیین نرخ خرید تضمینی گندم منابع ملی و منافع کشاورزان در نظر گرفته می‌شود تا در روزهای آتی و کمتر از یک هفته دیگر جلسه جدیدی برگزار، تا نرخ تعیین و به کشاورزان اعلام شود؛ تعیین به موقع نرخ خرید تضمینی گندم ضرورری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.