موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: ۲۶ هزار و پانصد میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران کشور در سال ۱۴۰۳ به حساب کشاورزان گندم‌کار واریز شده است.

۲۶.۵ همت از مطالبات کشاورزان پرداخت شد

به گزارش قدس آنلاین از سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، ۲۶.۵ همت از مطالبات گندمکاران کشور در سال ۱۴۰۳ از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به حساب ذی‌نفع نهایی (عرضه‌کنندگان گندم به مراکز خرید دولتی) پرداخت و در مجموع از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم در سال جاری مبلغ ۱۲۱ همت به حساب کشاورزان گندم‌کار واریز شده است.

طبق بند (ث) تبصره ۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در اجرای قانون تضمین خرید محصولات کشاورزی مصوب ۲۱/۶/۱۳۶۸ و به منظور حمایت از تولیدات داخلی، حفظ امنیت غذایی کشور و تامین نقدینگی لازم برای خرید گندم، بهای گندم خریداری شده طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی و اعتبار تخصیص داده شده توسط سازمان برنامه و بودجه کشور به قیمت نهایی شورای قیمت‌گذاری به حساب ذی‌نفع نهایی (عرضه‌کنندگان گندم به مراکز خرید دولتی) پرداخت شد. خاطرنشان می‌دارد این پرداخت بر اساس اعتبار تخصیص داده شده بدون لحاظ تسهیلات تکلیفی بانکی صورت گرفته و اولویت زمان تحویل گندم به شرکت بازرگانی دولتی مبنای پرداخت به کشاورزان بوده است، مابقی مطالبات نیز طبق جزء ۲ بند الف تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳ به نسبت وصولی منابع و تخصیص و ابلاغ سازمان برنامه و بودجه پرداخت خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.