موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش رد صلاحیت هشت هزار دانشجومعلم در گزینش آموزش و پرورش را بخاطر عکس پروفایل تکذیب کرد.

تکذیب رد صلاحیت ۸ هزار دانشجومعلم به دلیل عکس پروفایل

دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش عصر یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ در پی درج اخباری در رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر «رد صلاحیت ۸۰۰۰ دانشجومعلم در گزینش آموزش و پرورش بخاطر عکس پروفایل»، متن تکذیبیه ای را منتشر کرد.

در متن این تکذیبیه آمده است: به اطلاع می رساند؛ آمار فوق کاملاً غیرواقعی بوده و این در حالی است که بر اساس آمار موجود در سال ۱۳۹۸ حدود ۲۴۰۰۰ دانشجو معلم جذب شده‌اند که در اثنای فراغت از تحصیل در مرحله تبدیل وضع قرار گرفته‌اند که با توجه به ماهیت کار گزینش، صلاحیت عده اندکی احراز نشده که در مراجع بالاتر در حال رسیدگی است.

در تکذیبیه دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش تصریح شده است: با این توضیح که در صورت رد صلاحیت ۸۰۰۰ نفر از آنان (یک سوم داوطلبان) علاوه بر ایجاد بازتاب وسیع، عملاً پرونده آنان نیز در مراحل تجدیدنظر باید در دست بررسی می‌بود که اینچنین نمی‌باشد و در این زمینه همگان را دعوت به واقع‌بینی و پرهیز از تشویش اذهان و پیگیری پرونده بصورت مصداقی در مراحل و مراجع تجدیدنظر می‌کنیم.

 در روزهای گذشته در فضای مجازی اخباری مبنی بر رد گزینش هشت هزار دانشجومعلم پس از چند سال تحصیل به دلیل عکس پروفایل منتشر شده بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.