موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

ستاره برزیلی بارسلونا تاکید کرد که آبی اناری‌ها در فصل جاری به قهرمانی در همه جام‌ها فکر می‌کنند.

رافینیا: به جدایی فکر کردم / قهرمانی در همه جام‌ها را می‌خواهیم

رافینیا ستاره بارسلونا در دیدار اخیر برابر وایادولید بود.این بازیکن برزیلی که گمانه زنی‌های زیادی درباره جدایی او از آبی اناری‌ها در تابستان به گوش رسید در دیدار برابر وایادولید که با پیروزی ۷ بر صفر تیمش به پایان رسید توانست ۳ گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم بدهد.

رافینیا نمره کامل ۱۰ را به خود اختصاص داد تا به عنوان بازیکن هفته در ۵ لیگ معتبر اروپایی انتخاب شود.

به نقل از رادیو کاتالونیا،  رافینیا درباره فصل نخست حضورش در بارسلونا گفت: صادقانه بگویم که به جدایی از بارسلونا فکر کردم. ۶ ماه نخست برای من و خانواده بسیار سخت بود. بعد از جام جهانی وضعیت بهتر شد و توانستم فصل را به خوبی به پایان برسانم. ما به آرامش بیشتری رسیده بودم اما باید اعتراف کنم که شروع بسیار سختی با بارسلونا داشتم و کنار آمدن با محیط جدید برای من بسیار سخت بود.

او درباره شروع بسیار خوب آبی اناری‌ها در فصل جاری گفت: هدف بزرگ ما پیروزی در هر بازی است. بازی کردن در بارسلونا باعث می‌شود که هدف اصلی یک بازیکن قهرمانی در همه جام‌ها باشد. هدف ما هم قهرمانی در همه جام است؛ لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی و سوپر جام. وقتی در چنین باشگاهی بازی می کنی اگر برای خود چنین هدفی را تصور نکنی در اشتباه هستی.

بارسلونا در فصل جاری شروعی توفانی در لالیگا با هدایت هانسی فلیک داشته و در هر ۴ بازی خود به پیروزی رسیده تا با ۱۲ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.