موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 1009749

اگر قصد دارید تا با کمترین هزینه و دردسر محیط خانه یا محل کارتان را یک تغییر اساسی دهید پس پوستر دیواری یک انتخاب عالی برای شماست.

پوستر دیواری را از کجا تهیه کنیم؟

پوستر دیواری دارای طرح و نقش‌های متنوع و باکیفیت هستند و شما می‌توانید آنها را در هر ابعادی که نیاز دارید تهیه کرده و به دیوارها بچسبانید. اما نکته مهم این است که پوستر دیواری را از کجا تهیه کنیم؟

پوستر دیواری تنوع بسیار زیادی دارند و به طبع قیمت آنها نیز با هم متفاوت است؛ بنابراین برای تهیه آن لازم است تا علاوه بر شناخت آنها، یک فروشگاه معتبر نیز پیدا کنید تا بتوانید پوسترهای دیواری باکیفیت در هر طرح و رنگی بدون هیچ محدودیتی بخرید. ما در این مطلب به شما می‌گوییم که چگونه یک پوستر دیواری خوب انتخاب کنید و در نهایت بهترین فروشگاه پوستر دیواری را معرفی خواهیم کرد.

انواع پوستر دیواری

پوستر دیواری را از کجا تهیه کنیم؟

قبل از خرید پوستر دیواری باید بدانید که آنها انواع مختلفی دارند که از نظر طرح و رنگ و متریال متفاوت هستند. ما در این بخش برای راهنمایی بیشتر شما انواع پوستر دیواری را معرفی خواهیم کرد.

انواع پوستری دیواری بر اساس متریال

انواع پوستر دیواری‌ها از نظر متریال شامل موارد زیر می‌شود:

پوستر دیواری وینیل (Vinyl): پوستر دیواری وینیل جزو پرکاربردترین دیوارپوش‌ها هستند که وجود لایه PVC در آنها باعث مقاومت بیشتر و خاصیت ضدآبی شده است.

پوستر دیواری با الیاف گیاهی (GRASSCLOTH): پوستر دیواری با الیاف گیاهی یک انتخاب ایده‌آل برای دیوارهاست که به دلیل وجود الیاف گیاهی حس طبیعی بودن را القا می‌کند. این نوع پوستر دیواری معمولاً نسبت به سایرین گران‌تر است.

پوستر دیواری قابل جدا شدن (PEEL AND STICK): همان‌طور که از اسم آن مشخص است این پوستر دیواری را می‌توان به‌راحتی از روی دیوار برداشته و در جای دیگر چسباند.

پوستر دیواری فلوک (FLOCK WALLPAPER): پوستر دیواری فلوک یا گل برجسته از باقیمانده پارچه‌های پشمی، الیاف پلی استر، نایلون و ابریشم مصنوعی ساخته می‌شود.

انواع پوستر دیواری بر اساس کاربرد

انواع پوستر دیواری بر اساس کاربرد شامل موارد زیر است:

  • پوستر دیواری قابل رنگ کردن (PAINTABLE): این نوع پوستر دیواری را می‌توان بر اساس سلیقه رنگ کرده و به آن بافت اضافه کرد.
  • پوستر دیواری قابل شستشو (WASHABLE): این کاغذ دیواری‌ها به دلیل بافت محکم و ضدآب قابل شستشو بوده و برای سرویس بهداشتی مناسب است.

نکات خرید پوستر دیواری

هرچند که هزینه خرید پوستر دیواری کمتر از تعمیرات دیوارها یا مجدد سفید کردن آن است اما با این حال شما قرار است برای تهیه آن هزینه کنید.علاوه بر این پوستردیواری باعث تغییر فضا می‌شوند؛ بنابراین باید پیش از خرید درمورد آن اطلاعات جامع و کاملی داشته باشید. ما در این قسمت به تمامی نکاتی که لازم است برای خرید پوستر دیواری به آن توجه کنید پرداخته‌ایم.

1. هدف خود را مشخص کنید

هدف مشخصی برای خرید پوستر دیواری داشته باشید یعنی اینکه بدانید از پوسترهای دیواری در کجا استفاده کنید. شما می‌توانید از پوسترهای دیواری برای برجسته کردن یکی از بخش‌های خانه، پوشاندن عیب‌های دیوار، دیزاین اتاق خواب نشیمن یا اتاق کودک استفاده کنید. هر نوع کاغذ دیواری برای قسمت خاصی مناسب است پس به همین دلیل می‌گوییم که اول هدفتان را مشخص کنید.

2. جنسهای مختلف را بشناسید

همان‌طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، پوستر دیواری دارای جنس‌های مختلفی هستند که هر یک از آنها را برای مکانی خاص مناسب کرده است. شما می‌توانید از کاغذدیواری‌ها ضدآب در آشپزخانه یا سرویس بهداشتی استفاده یا حتی از پوسترهای دیواری الیافی برای دیزاین نشیمن یا اتاق خوابتان استفاده کنید. در هر صورت لازم است تا درمورد جنس آنها به‌خوبی اطلاعات داشته باشید.

3. طرح مناسب را انتخاب کنید

پوستر دیواری را از کجا تهیه کنیم؟

به جرئت می‌توان گفت که پوستر دیواری دارای صدها یا هزاران طرح مختلف مثل پوستر اتاق کودک، پوستر سه بعدی طبیعت و... هستند که موقع انتخاب شما را گیج می‌کند. برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید ابتدا مشخص کنید که به دنبال چه جنس با چه زمینه رنگی هستید. بعد از ببینید که طرح‌های بزرگ یا کوچک را می‌پسندید. شما می‌توانید از طرح‌های بزرگ برای حمام و جاهای کوچک و پوستر دیواری با طرح‌های ریز برای مکان‌های بزرگ انتخاب کنید.

4. فضا را اندازهگیری کنید

اندازه‌گیری فضا برای پوشاندن دیوارها با استفاده از پوسترها کار تخصصی است. پس اگر می‌خواهید نتیجه کار بهتر دربیاید باید از یک متخصص کمک بگیرید. همیشه یک رول اضافی پوستر دیواری تهیه کرده که در صورت خرابی حین کار یا به هر دلیلی بتوانید طرح هماهنگ را جایگزین کمید.

5. فروشگاه معتبری را انتخاب کنید

فروشگاه‌های مختلفی انواع پوسترهای دیواری را عرضه می‌کنند. برای تهیه پوستر دیواری لازم است تا یک فروشگاه معتبر پیدا کرده که علاوه بر عرضه پوسترهای دیواری با قیمت مناسب، کیفیت قابل قبولی نیز داشته باشند.

ویژگی‌های بهترین فروشگاه برای تهیه پوستر دیواری

فروشگاه‌های پوستر دیواری متعددی وجود دارد که شما می‌توانید انواع پوسترهای دیواری با کیفیت مختلف را از آنها خریداری کنید. اما انتخاب یک فروشگاه خوب و معتبر در نتیجه انتخاب شما تأثیر زیادی خواهد داشت. برای اینکه شما یک خرید خوب و رضایت‌بخش داشته باشید ما در زیر ویژگی‌های بهترین فروشگاه برای تهیه پوستر دیواری را بیان کرده‌ایم.

تنوع بالای محصولات

یک فروشگاه معتبر پوستر دیواری باید دارای محصولات متنوع از نظر جنس، رنگ، طرح و قیمت باشد تا مشتریان بتوانند بر اساس سلیقه و علایق خود کاغذ دیواری ایده‌آلی را انتخاب کنند.

امکان سفارشی‌سازی محصول

یکی از ویژگی‌های ایده‌آل فروشگاه تهیه پوستر دیواری داشتن امکان سفارشی‌سازی محصول است. یعنی مشتریان می‌توانند چاپ پوستر دیواری با طرح و عکس دلخواه را سفارش دهند.

تسهیل جستجو

مشتریان برای خرید باید بتوانند به گزینه‌های متعدد دسترسی داشته و محصولات را بر اساس رنگ، سبک یا الگو فیلتر کنند. این کار به مشتریان کمک می‌کند تا بتوانند سریع‌تر گزینه‌های مورد نظر خود را بیایند.

پشتیبانی برای پاسخ به مشتریان

یک فروشگاه پوستر دیواری باید دارای گزینه پشتیبانی برای ارائه خدمات متعدد به مشتریان از جمله امکان راهنمایی، پیگیری سفارش و مرجوع کردن آنها وجود داشته باشد.

عوامل مؤثر بر قیمت پوستر دیواری

اگر سری به بازار زده یا سایت‌های اینترنتی را بررسی کنید قطعاً با قیمت‌های متفاوت پوستر دیواری مواجه خواهید شد. اما دلیل این اختلاف قیمت چه چیزی است؟

به طور کلی قیمت هر محصولی بر اساس فاکتورهای خاصی تعیین می‌شود. چهار عامل وجود دارد که قیمت خرید پوستر دیواری را تعیین می‌کند. این عوامل شامل طرح و رنگ کاغذ، روش چاپ طرح روی کاغذ، جنس پوستر و برند سازنده است.

بهترین فروشگاه برای خرید پوستر دیواری

پوستر دیواری را از کجا تهیه کنیم؟

یافتن بهترین فروشگاه در بین هزاران فروشگاهی که وجود دارد می‌تواند کار وقت‌گیر و پردردسری باشد. با شناخت فروشگاه‌های معتبر و به‌روز شما می‌توانید خرید آسان‌تری و بهتری را پشت سر بگذارید. فروشگاه منزل  (www.manzel.ir)یکی از باتجربه‌ترین و بهترین فروشگاه عرضه‌کننده انواع پوستر دیواری و کاغذ دیواری است که شما می‌توانید به‌صورت آنلاین یا حضوری محصولات آن را خریداری کنید.

فروشگاه منزل عرضه‌کننده انواع کاغذ دیواری با قیمت مناسب بوده و شما در این فروشگاه با هیچ محدودیتی در انتخاب روبرو نخواهید شد. علاوه بر این درصورتی‌که طرح خاصی در نظر دارید می‌توانید آن را با سفارشی‌سازی در فروشگاه منزل خریداری نمایید. برای مشاوره بیشتر درمورد انتخاب کاغذ دیواری‌ها یا سفارشی‌سازی آنها می‌توانید با کارشناسان فروشگاه تماس گرفته و تمامی سؤالات خود را از آنها بپرسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.