سرمربی تیم ملی فوتبال قرقیزستان گفت: بازی امشب برای هر ۲ تیم سخت بود و ما حتی شانس گلزنی نیز داشتیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال قرقیزستان: بازی برای هر ۲ تیم سخت بود

ماکسیم لیسیتسین پنجشنبه شب در نشست خبری پس از مسابقه تیم های ملی ایران و قرقیزستان که با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید، افزود: بازی امشب یک بازی احساسی بود و برنامه های ما طبق آنچه برنامه ریزی کرده بودیم پیش رفت تا گل خوردیم و شرایط تغییر کرد.

وی ادامه داد: از تمام بازیکنانم تشکر می کنم زیرا طبق آن چیزی که می خواستیم بازی کردند و حتی شانس گلزنی داشتیم ولی باید اذعان کرد این بازی برای هر ۲ تیم خیلی سخت بود.

وی اظهارکرد: هر بازی برای خودش یک بازی مجزا است و در دیدارهای بعدی با توجه به حریف ممکن است شرایط بازی ما تغییر کند؛ ضمن آن که چند بازیکن ما در بازی امروز حضور نداشتند که می توانند در بازی های بعدی به ما کمک کنند.

لیسیتسین گفت: باید در مورد میزبانی و هماهنگی ها که در حد عالی بود و با کیفیت بالا برگزار شد، از مسوولان برگزاری تشکر کرد.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در نخستین بازی خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ امشب ۱۵ شهریور از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

تیم ملی کشورمان پیش از این ۶ دوره در جام های جهانی فوتبال ۱۹۷۸ آرژانتین، ۱۹۹۸ فرانسه، ۲۰۰۶ آلمان، ۲۰۱۴ برزیل، ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر حضور داشته است و امروز برای رسیدن به هفتمین جام جهانی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف قرقیزستان رفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.