وینگر تیم فوتبال استقلال تهران با توجه به شرایط این باشگاه در آستانه جدایی از این تیم قراردارد و تیم‌های تراکتور تبریز و پرسپولیس نیز به دنبال جذب او هستند.

وینگر استقلال در دوراهی تراکتور یا پرسپولیس؛ پول یا انتقام؟

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران بعد از شکست مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال وارد حواشی زیادی شد و شنیده می‌شود جواد نکونام در آستانه برکناری از هدایت آبی‌پوشان پایتخت قرار دارد.

مهرداد محمدی وینگر استقلال پس از تأیید محرومیت ۶ جلسه‌ای با توافق با مسئولان باشگاه تصمیم به فسخ قرارداد با آبی‌پوشان گرفت تا کمی فضای خالی در سقف بودجه باشگاه ایجاد شود و این تیم بتواند قرارداد گوستاوو بلانکو را ثبت کند. با این کار اما با توجه به گذشت ۳ هفته از رقابت‌های لیگ برتر هنوز محرومیت ۶ جلسه‌ای محمدی پابرجاست و این بازیکن در صورت ثبت قرارداد تا هفته دهم نمی‌تواند به میدان برود.

محمدی در چند روز اخیر با توجه به شرایط باشگاه، از مدیران این تیم خواسته بود تا وضعیت او را مشخص کنند و هرچه زودتر نسبت به ثبت قراردادش اقدام کنند، اتفاقی که تاکنون رخ نداده و محمدی نیز تصمیم گرفت تا در تمرینات استقلال شرکت نکند، با این تفاسیر به نظر می‌رسد محمدی در آستانه جدایی از جمع آبی‌پوشان قرار دارد.

خبرها حاکی از آن است که  تیم‌های تراکتور تبریز و پرسپولیس طی ۴۸ ساعت اخیر نمایندگان خود را برای انجام مذاکرات به سراغ مهرداد محمدی فرستاده‌اند. حالا این وینگر ۳۰ ساله در دوراهی رفتن به تبریز یا ماندن در تهران قرار دارد. شنیده‌ها حاکی از این خواهد بود که پیشنهاد مالی تراکتور نسبت به پرسپولیس سنگین‌تر است اما از طرفی حضور میلاد محمدی برادر مهرداد در پرسپولیس کمی شرایط را برای یاغی شدن او هموار می‌کند. البته نامهربانی‌های باشگاه استقلال با این بازیکن نیز می‌تواند روی تصمیم او تاثیرگذار باشد و این بازیکن را برای رفتن به تیم رقیب و گرفتن انتقام ترغیب کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.