پیشنهاد سردبیر

سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بهره‌مندی از ظرفیت تعاونی‌ها منجر به عدالت در توسعه و برنامه‌ریزی صحیح می‌شود.

توسعه عدالت با استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها محقق می‌شود

محمد کرمی افزود: سیستان و بلوچستان، استانی بی‌نظیر از نظر منابع است، اما باید روی این ظرفیت‌ها کار شود.

وی با بیان اینکه عدالت از دل برنامه بیرون می‌آید، تاکید کرد: حوزه‌های مختلفی در عرصه اقتصادی سیستان و بلوچستان فعال است که شامل اقتصاد دریا برای بهره‌مندی از ظرفیت سواحل مکران، اقتصاد کشاورزی، معادن، گردشگری، اقتصاد شهری، اقتصاد تجاری و اقتصاد تجارت می‌شود که خوشبختانه در این حوزه‌ها همه مجموعه‌ها پای کار آمده‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تعاونی‌ها عامل عدالت در توسعه به شمار می‌روند، افزود: تعاونی‌ها، باید در همه بخش‌ها نظارت داشته باشند و از ظرفیت‌های این استان در عرصه شیلات، کشاورزی، معادن، دریا و صنایع دستی بهره‌مند شوند تا ظرفیت‌های استان در حوزه اشتغال و اقتصاد رونق ‌یابد.

کرمی با تاکید بر اهمیت آموزش  شکل‌گیری و تقویت تعاونی‌ها گفت: بروکراسی اداری مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است و ما  وظیفه داریم امورات را تسهیل کنیم و به جای مهندسی معکوس با با ایده پردازی و استفاده از ظرفیت‌های استان تولید را رونق دهیم.

وی افزود: صنایع فرآوری جانبی کارخانجات، یک فرصت برای تعاونی‌هاست که می‌توانند ضمن ایجاد اشتغال پایدار، نیاز کشور را در بخش‌های مختلف تامین کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.