پیشنهاد سردبیر

۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: 1010991

محمدرضا قلندر شریف، شهردار کلانشهر مشهد مقدس در نشست علنی امروز، دوشنبه شورای اسلامی شهر باز هم از تعدادی از اعضای این شورا در خصوص مطالبات پیمانکاران و عدم توجه به برخی مصوبات از جمله مصوبه ورزش قهرمانی تذکراتی گرفت.

شهردار مشهد مقدس باز هم تذکر گرفت

به گزارش قدس خراسان، یک عضو این شورا روز دوشنبه در صد و بیست و پنجمین نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد، در تذکر به شهردار این کلانشهر، گفت: شهردار این هفته به دلیل مرخصی در نشست شورا حضور ندارد و طرح سوال از قلندر شریف در این نشست از دستور خارج می شود و باید با شهردار هماهنگ می شد تا این مورد از دستور خارج نشود.

مجید دبیریان افزود: هفته آینده تعطیلی شورا است و باید شهردار مرخصی خود را با این تعطیلی هماهنگ می کرد.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز گفت: ارائه تذکر به شهردار و شهرداری فقط برای بهتر شدن امور و بهبود عملکرد است.

هاشم دائمی افزود: پس از تذکری که در نشست گذشته در خصوص پرداخت مطالبات پیمانکاران به شهردار داده شده، بخشی از این مطالبات پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: باید عدالت رفتاری و توزیعی در عملکرد، نوع رفتار و مکانیزم رفتاری شهرداری در مقابله با موضوع پیمانکاران و مطالبات آنها انجام شود.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اردیبهشت ماه امسال صورت وضعیتی از سوی سازمان آتش‌نشانی تهیه و تدوین شد که طبق آن ۱۷۴ میلیارد ریال به پیمانکاری برای خرید ۵۰۰ تن میلگرد پرداخت شد، اما تا کنون هیچ میلگردی تحویل نشده است، چرا نظارتی در این خصوص وجود ندارد؟

سید حسین علوی مقدم رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد نیز در تذکری گفت: شهردار هنوز مصوبه ورزش قهرمانی را عملیاتی نکرده است و باید پیگیری ویژه شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.