پیشنهاد سردبیر

با پایان بحران‌های عجیب در روزهای اخیر، حالا استقلال و نکونام با آرامش بیشتری به دنبال آخرین رصدهای خود در بازار نقل و انتقالات هستند تا اسکواد تیم را با جذب یک مهاجم، تقویت و تکمیل کنند.

اسدی و انصاری‌فرد گزینه‌های روی میز/ پایان نقل‌وانتقالات استقلال با یک خرید بزرگ

به گزارش قدس آنلاین،پس از چند روز پرحاشیه و پرخبر، حالا آرامش به استقلال بازگشته و کادرفنی می‌تواند با خیالی آسوده، روی جدال حساس با الغرافه تمرکز کند. شکست برابر همنام خوزستانی، آبی‌ها را مورد آماج انواع و اقسام شایعات و اخبار حاشیه‌ای قرار داده بود و صحبت از تغییرات در کادرفنی این تیم نیز به میان آمد که در نهایت این موضوع منتفی شد.

با رسیدن کشتی استقلال به ساحل آرامش، حالا آبی‌ها می‌توانند به عنوان تنها تیم مدعی حاضر در بازار نقل و انتقالات، به دنبال جذب آخرین بازیکن مورد نظر خود باشند چرا که با خروج آلمدین زیلیکیچ از لیست تیم، حالا استقلال یک جای خالی در فهرست بزرگسالان خود دارد که قطعا به تقویت خط حمله اختصاص داده می‌شود.

البته باید دید که جدایی این بازیکن پرحاشیه بوسنیایی قطعی و رسمی خواهد شد یا خیر که با توجه تلاش‌های استقلال برای جذب یک مهره هجومی، به نظر می‌رسد که هلدینگ خلیج فارس برای جدایی این بازیکن، چراغ سبز نهایی را به مدیران باشگاه و کادرفنی داده است.

با توجه به ضعف استقلال در بخش هجومی، به نظر می‌رسد که آبی‌ها یک خرید مهم در خط حمله خواهند داشت و در این میان نیز اسامی نفراتی نیز برای پیوستن به این تیم مطرح شده که سابقه حضور در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارند.

رضا اسدی که گفته می‌شود در بلک لیست ژوزه مورایس قرار گرفته و از این تیم جدا خواهد شد، یکی از گزینه‌های احتمالی برای پیوستن به استقلال است. بازیکنی که در دو فصل اخیر عملکرد خوبی در تراکتور و سپاهان داشته و ۲۵ گل به ثمر رسانده و ۶ مرتبه نیز پاس گل داده است.

گزینه دوم نیز کریم انصاری‌فرد است. بازیکن باتجربه و سابق تیم ملی که حضور در تیم‌های مختلف اروپایی را در کارنامه دارد. مهاجم ۳۴ ساله‌ای که با جدایی از آریس سالونیک، هنوز مقصد بعدی خود را انتخاب نکرده و گفته می‌شود که آبی‌ها با وی نیز تماس‌هایی داشته‌اند.

به نظر می‌رسد که با جذب یکی از این دو بازیکن، استقلال پرونده نقل و انتقالات تابستانی خود را ببندد هر چند که این تیم هنوز چند کار مهم دیگر نیز در پیش دارد. با جدایی زیلیکیچ، حالا آبی‌ها یک سهمیه خارجی دیگر دارند که می‌توانند آن را به منتظر محمد اختصاص دهند که در این صورت استقلال با یک تیر، سه نشان می‌زند: هم آخرین سهمیه خارجی خود را حفظ می‌کند و هم اینکه می‌تواند بازیکن عراقی را در لیست زیر ۲۵ ساله‌های خود به ثبت برساند و هم اینکه با جدایی وینگر بوسنیایی، یک سهمیه در لیست بزرگسالان آزاد می‌شود.

علاوه بر این، استقلال باید کار ثبت قرارداد بازیکنان و کادرفنی خود را انجام دهد. در حال حاضر، قرارداد آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی فسخ شده است. البته سلیمی قرارداد جدیدی با آبی‌ها امضا کرد که باید ثبت شود. قرارداد حمیدرضا رجبی نیز فسخ شده و اساساً قرارداد چند عضو کادرفنی از جمله محمد نوازی، مهدی هاشمی‌نسب و یوسو سسما نیز ثبت نشده است.

استقلال با مشکل پر بودن سقف بودجه روبه‌رو است و باید دید که مدیران تیم، این مشکل را چگونه مدیریت خواهند کرد. به نظر می‌رسد که راهکار فصل قبل و کاهش دوباره ارقام قرارداد بازیکنان، تنها راه پیش روی آبی‌ها باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.