پیشنهاد سردبیر

تیم والیبال " فولاد سیرجان ایرانیان " سه‌شنبه شب در چارچوب رقابت‌های والیبال باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۴ در سالن شاهدیه یزد با نتیجه سه بر صفر بر تیم " الریان اسپورت کلاب قطر " غلبه کرد.

والیبال باشگاه‌های آسیا/ فولاد سیرجان ایرانیان بر الریان قطر غلبه کرد

در این مسابقه که با حضور ۳۰۰ تماشاگر برگزار شد تیم فولاد سیرجان ایرانیان در سه ست‌ متوالی به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر۱۶ و ۲۵ بر ۲۳ بر حریف قطری غلبه کرد.

بیست وششمین دوره رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا با حضور ۱۸۰ بازیکن خارجی از روز یکشنبه در استان یزد آغاز شده است.

در این مسابقات علاوه بر شهداب یزد (میزبان مسابقات) و فولاد سیرجان ایرانیان، تیم‌های الریان اسپورت کلاب (قطر)، گاز الجنوب عراق، کَم ایر افغانستان " ، "جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی) ، "پاولودار کلاب (قزاقستان) و اسپورتینگ کویت حضور دارند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا چند سالی است با توجه به حضور ستارگان والیبال دنیا در باشگاه‌های آسیا کیفیت و اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

تیم والیبال شهداب یزد در فصل گذشته با کسب ۲ پیروزی متوالی بر تیم مدعی و با سابقه پیکان تهران با افتخار بر بام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور ایستاد و در فصل جاری نیز نایب قهرمان ایران شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.