پیشنهاد سردبیر

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) چهارشنبه شب اعلام کرد که شکست جامعه جهانی در مقابله با رژیم صهیونیستی چراغ سبزی برای ارتکاب جنایات بیشتر اسرائیل علیه مردم فلسطین است.

حماس: ناکامی جامعه جهانی در مقابله با تل آویو،موجب تشدید جنایات در غزه شده است

این جنبش تأکید کرد که ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی به ارتکاب جنایت های هولناک علیه ملت بی پناه فلسطین در باریکه غزه ادامه می دهد و در همین راستا، ظهر امروز مدرسه جاعونی وابسته به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی موسوم به «آنروا» در اردوگاه آوارگان النصیرات در وسط نوار غزه را که هزاران آواره در آن پناه گرفته اند، بمباران کرد.

حماس افزود: در این بمباران ۱۴ تن شهید شدند و هنوز شمار زیادی از قربانیان در زیر آوارها هستند. این جنایت در ادامه دیگر قتل عام ها و حملات وحشیانه علیه شهروندان بی پناه که در معرض جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی قرار دارند، صورت گرفت.
در بیانیه حماس خاطر نشان کرد که شکست جامعه جهانی و سازمان ملل متحد در اتخاذ اقدامات بازدارنده علیه نتانیاهوی جنایتکار جنگی و ارتش تروریستی آن به منزله چراغ سبزی برای ارتکاب جنایت های هولناک بیشتر در راستای جنگ نسل کشی و پاکسازی نژادی علیه ملت فلسطین است که با حمایت کامل دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا صورت می گیرد.
این جنبش از سازمان ملل متحد و اتحادیه عرب و نیز تمامی کشورهای ذیربط خواست با مداخله فوری زمینه توقف جنگ نسل کشی بیش از ۱۱ ماهه را فراهم کنند و تمامی اقداماتی را که می تواند باعث توقف تجاوزات و جنگ نسل کشی نتانیاهوی جنایتکار جنگی علیه ملت فلسطین در نوار غزه شود اتخاذ کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.