پیشنهاد سردبیر

رئیس دانشکده پیراپزشکی و توان بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سه مقطع رشته جدید برای سال تحصیلی به مجموع رشته های این دانشکده افزوده شده که کارشناسی ارتوز پروتز و ارشد مدیریت توان بخشی و دکتر فیزیوتراپی از آن جمله است.

سه مقطع رشته تحصیلی جدید در دانشکده پیراپزشکی و توان بخشی افزوده شد

به گزارش قدس خراسان، دکتر داوود سبحانی راد، خاطر نشان کرد: علاوه براین رشته های کارشناسی مددکاری اجتماعی، کارشناسی ارشد کودک و نوجوان، کارشناسی و کارشناسی ارشد فیزیوتراپی ، کارشناسی و ارشد رشته گفتار درمانی و کارشناسی و ارشد رشته مدیریت توان بخشی در این دانشکده فعال و دانشجو می پذیرد. 

وی تصریح کرد: همچنین برای اولین بار آزمایشگاه مجهزی در حوزه پیراپزشکی در شرق کشور ساخته شده است تا بتواند نیازهای پژوهشی دانشجویان را پاسخ دهد. 

دکتر سبحانی راد با بیان اینکه با تجهیز آزمایشگاه، کارایی سیستم پژوهشی افزایش می یابد، عنوان کرد: در رشته بینایی سنجی نیز در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، دانشجو پذیرش می شود.   

وی بیان کرد: در رشته های علوم آزمایشگاهی مقطع کارشناسی، تکنووژی پرتو شناسی مقطع کارشناسی و فناوری اطلاعات و سلامت مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو مشغول تحصیل در این دانشکده است. 

رئیس دانشکده پیراپزشکی و توان بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه در حوزه شنوایی سنجی نیز یک نفر کارشناس و دو نفر عضو هیات علمی فعالیت دارند، ابراز کرد: حدود 50 نفر عضو هیات علمی در این دانشکده مسئولیت تدریس را برعهده دارند.

منبع: علوم پزشکی مشهد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.