پیشنهاد سردبیر

سرمربی تراکتور از آغاز رقابت‌های لیگ برتر ابراز خرسندی کرد.

اسکوچیچ: دوست نداشتم وقفه بازی‌های ملی اتفاق بیفتد/ نمی‌توانم خیلی درباره تیم‌ملی نظر بدهم

به گزارش قدس آنلاین، تراکتور و ذوب آهن فردا (جمعه) در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. دراگان اسکوچیچ، سرمربی تراکتور در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: بعد از بازی‌های ملی خوشحالیم که لیگ دوباره به جریان افتاده است. بازی مهمی مقابل ذوب آهن داریم. ذوب آهن رقابت‌جو است و بازی محکمی مقابل ما ارائه خواهد کرد.

او افزود: تراکتور آماده است اما ترجیح می‌دادم وقفه بازی های ملی اتفاق نمی‌افتاد. اینکه بازیکنان ملی ۷۲ ساعت به تیم اضافه شدند نگران کننده است اما این شرایط برای تمام تیم هاست.

سرمربی تراکتور ادامه داد: منتظر حضور پرشور هواداران هستیم. این تیم نشان داده که لایق حمایت است و به حمایت هواداران نیاز داریم. فوتبال در هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و حافظه‌ای ندارد.

اسکوچیچ در واکنش به جریمه تماشاگران تراکتور از سوی فدراسیون فوتبال گفت: از این موضوع اطلاع نداریم که بابت حضور تماشاگرانمان جریمه شده باشیم. اما حضورشان باعث دلگرمی ما و افزایش کیفیت بازی می‌شود.

او ادامه داد: پارسال ذوب آهن این گونه بازی نمی‌کرد و شکست سنگینی به ما تحمیل کردند. هیچ وقت از تیم من انتظار نمایش بزدلانه نخواهید داشت.

او در رابطه با استفاده از بازیکنان نیمکت نشین نیز گفت: بازیکنانی نیمکت همواره مورد اعتماد من هستند و روی‌شان حساب می‌کنم. ولی اینکه بازیکنان ملی پوش طی فاصله ۷۲ ساعت فاصله به تمرینات اضافه شدند نگران کننده است اما برای تمام تیم‌ها این شرایط وجود دارد. برنامه‌ای برای ریکاوری آن‌ها در نظر گرفته‌ایم.

سرمربی تراکتور گفت: همان طور که گفتم از دست رفتن ریتم بازی‌ها نکته خوبی نیست. البته این هم در نظر داشته باشیم همه تیم‌ها در این شرایط هستند و در اروپا هم این موضوع وجود دارد. سعی کردیم با برنامه، بازیکنان را در شرایط بدنی مناسب نگه داریم و در این راستا یک بازی دوستانه درون تیمی هم برگزار کردیم.

اسکوچیچ در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که به عنوان سرمربی سابق تیم‌ملی نظر شما درباره عملکرد این تیم در فیفا دی گذشته چیست؟ او گفت: تنها آرزوی موفقیت دارم و نمی‌توانم نظر بیشتری در مورد بازی‌های تیم‌ملی بگویم.

اسکوچیچ در رابطه با وضعیت سجاد آشوری نیز گفت: پیش بینی من این است که آشوری روند درمانش را تا دو هفته دیگر طی خواهد کرد. من به عنوان بازیکنی که می‌تواند کمک کننده باشد روی آشوری حساب می‌کنم.

او درباره شرایط محمد قنبری نیز گفت: قنبری از مصدومیت طولانی می‌آید و تازه تمریناتش را شروع می‌کند و با گذشت زمان می‌توانیم راجع به شرایطش صحبت کنیم.

او درباره شرایط ورزشگاه یادگارامام گفت: شرایط یادگارامام خوب است‌ و مشکلی ندیدم. البته اگر شرایط روبه بهبود باشد هم خوشحال می‌شوم ولی شرایط فعلی هم مطلوب است.

اسکوچیچ درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه یادگارامام گفت: امیدوارم هیچ محدودیتی در مورد حضور تماشاگران وجود نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.