پیشنهاد سردبیر

مرحله استانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم روز پنجشنبه در محل مهدیه امام خامنه‌ای اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در مشهد آغاز شد.

چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن‌کریم خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در حاشیه برگزاری این مسابفات گفت: چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآنی از ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه در دو بخش خواهران و برادران در مشهد برگزار می شود.

جعفر حسینی افزود: بخش خواهران این مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۲ و ۲۳ شهریور) و بخش برادران در روزهای شنبه و یکشنبه (۲۴ و ۲۵ شهریور) برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: بر اساس شیوه نامه اجرایی این دوره از مسابقات، شرکت کنندگان رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم در مرحله استانی باید از ترجمه اجزای ۹ و ۱۰ قرآن کریم بر اساس ترجمه استاد حسین انصاریان به صورت حضوری، پیش و یا پس از ارائه تلاوت با پاسخگویی به محفوظات، به دو سوال شفاهی پاسخ دهند.

به گفته وی، البته شرکت کنندگان در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال از بخش پاسخگویی به محفوظات معاف هستند.

ربیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیان کرد: نمره ترجمه برای تمام شرکت کنندگان ۲ است که به جمع کل نمرات رشته‌های قرائت و ترتیل اضافه می شود.

وی ادامه داد: ملاک آزمون ترجمه، فایل بارگذاری شده در سایت ثبت نام مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.