پیشنهاد سردبیر

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: تیم ما با وجود آنکه شمس آذر قزوین کنترل بازی را در اختیار داشت، تساوی ارزشمندی را برابر این تیم کسب کرد.

سرمربی استقلال خوزستان: تساوی ارزشمندی برابر شمس آذر کسب کردیم

میودراگ بوژوویچ شامگاه جمعه و در نشست خبری پس از دیدار تیم خود برابر شمس آذر قزوین اظهار کرد: امروز شاهد یک بازی هیجان انگیز و تماشاگر پسند از سوی هر ۲ تیم بودیم که در نهایت چهار گل زیبا را نیز به دنبال داشت که سهم هر ۲ تیم ۲ گل بود.

وی ادامه داد: هرچند وزش باد شدید در ورزشگاه تا حدودی توانست به این بازی آسیب وارد کند اما در نهایت بازی باکیفیتی را از سوی هر ۲ تیم شاهد بودیم.

بوژوویچ ضمن تبریک به سرمربی و بازیکنان تیم شمس آذر قزوین بابت بازی خوب، باکیفیت و رو به جلویشان در این دیدار، تاکید کرد: این تیم در سه بازی گذشته خود نیز برابر حریفانشان بازی قابل قبول و باکیفیتی و فنی را ارایه کرده بودند اما امروز و در نیمه نخست این دیدار تیم میزبان فوتبال بهتری را از خود به نمایش گذاشت و ما نتوانستیم بازی را در کنترل خود درآوریم اما موفق شدیم در ضدحمله ها به گل برسیم.

به گفته سرمربی تیم استقلال خوزستان، نیمه دوم این دیدار یک بازی سخت و درگیرانه بوده و احتمال به گل رسیدن هر ۲ تیم نیز بسیار بالا بود.

وی یادآور شد: من به عنوان سرمربی عادت ندارم زیاد در مورد داوری صحبت کنم اما صحنه هایی به وجود آمد که نیاز به استفاده از کمک داور ویدویی (VAR) بود، به هرحال VAR به تازگی وارد ایران شده و باید این فرصت به فوتبال ایران داده شود تا در این زمینه تجربه و دانش مورد نیازش را کسب کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اضافه کرد: تیم ملی ایران در رنکینگ جهانی فوتبال رتبه ۲۰ را داشته و فوتبالیست های بسیار خوبی در این کشور حضور دارند که هر کدام توانایی بازی در لیگ های ارویاپی را هم دارند، سرعت بازیکنان ایرانی بسیار بالا است و فوتبال امروز جهان این خصلت را می‌پسندد و به دنبال آن است.

تیم های فوتبال شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر عصر جمعه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه ۲ بر ۲ به تساوی رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.