پیشنهاد سردبیر

احترام برومند با اشاره به کیفیت این فیلم گفت: «آغوش باز» فیلم بسیار شریفی است، مانند تمام آثار بهروز شعیبی که شریف هستند به اهمیت خانواده تاکید می‌کند.

احترام برومند: «آغوش باز» فیلم بسیار شریفی است

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی، عصر جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳، بازیگران و عوامل فیلم سینمایی «آغوش باز» جدیدترین ساخته بهروز شعیبی به تهیه کنندگی علی سرتیپی در سالن شماره ۱ پردیس سینمایی کورش با حضور مردم و جمعی از عکاسان و خبرنگاران به تماشای این اثر سینمایی نشستند.

در این اکران مردمی احترام برومند، حامد کمیلی، محسن کیایی، حسن معجونی، گلاره عباسی و شبنم گودرزی بازیگران فیلم، بهروز شعیبی کارگردان و علی سرتیپی تهیه‌کننده «آغوش باز» حضور داشتند و قبل از شروع اکران با مردم سخن گفتند و از استقبال و حمایت مردم تشکر کردند.

احترام برومند با اشاره به کیفیت این فیلم به مخاطبان حاضر در سینما گفت: «آغوش باز» فیلم بسیار شریفی است، مانند تمام آثار بهروز شعیبی که شریف هستند به اهمیت خانواده تاکید می‌کند.

دیگر بازیگران و کارگردان و تهیه کننده «آغوش باز» هم از استقبال مردم تشکر کردند و یک اکران موفق را برای این فیلم با حمایت و تبلیغ مردم آرزو کردند.

«آغوش باز» ششمین اثر سینمایی بهروز شعیبی است که پیش از این کارهایی چون «بدون قرار قبلی»، «روز بلوا»، «دارکوب»، «سیانور»، «دهلیز» و … را ساخته است.

«آغوش باز» در بخش سودای سیمرغ چهلمین‌ودومین جشنواره فیلم فجر حضور داشته و جزو سه فیلم پرتماشاگر جشنواره بود.

این اثر سینمایی از ترکیب چند نسل از بازیگران سینمای ایران و همچنین بازیگران مطرح تئاتر بهره برده و حال و هوای مفرح و موسیقایی دارد و مهدی هاشمی، احترام برومند، حامد کمیلی، محسن کیایی، حسن معجونی، گلاره عباسی، شبنم گودرزی، وحید نفر، جواد خواجوی، علی عطایی، روژین فاطوری‌فر بازیگران این  کمدی-درام سینمایی هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «سه قصه عاشقانه … سه زوج در فراز و نشیب روابط عاطفی، فرصت می‌یابند به تعریف جدیدی از عشق برسند»

احترام برومند: «آغوش باز» فیلم بسیار شریفی است

احترام برومند: «آغوش باز» فیلم بسیار شریفی است

احترام برومند: «آغوش باز» فیلم بسیار شریفی است

احترام برومند: «آغوش باز» فیلم بسیار شریفی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.