تحولات لبنان و فلسطین

مراسم تشییع و تدفین «شهید امیر ابراهیم زاده» از شهدای حادثه تروریستی میرجاوه، روز یکشنبه ۲۵ شهریور در زاوه برگزار می‌شود.

تشییع و تدفین شهید حادثه تروریستی میرجاوه، یکشنبه ۲۵ شهریور در زاوه

به گزارش قدس خراسان، مراسم تشییع ساعت ۸:۳۰ صبح فردا از محل چهارراه شهید آرمش تا گلزار شهدای گمنام شهر دولت آباد، مرکز شهرستان زاوه، انجام خواهد شد.

پس از برگزاری این مراسم و انتقال پیکر شهید به روستای زادگاهش، صفی آباد، مراسم تشییع ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه از محل منزل پدر شهید به سمت آرامستان روستا، انجام و پیکر شهید در این محل خاکسپاری می‌شود.
برنامه ریزی برای مراسم تشییع و تدفین این شهید والا مقام در جلسه‌ای با حضور با حضور مهدوی معاون فرماندار، سرهنگ علی حیدر بیگی فرمانده انتظامی زاوه، سرهنگ علی صبوری فرمانده سپاه ناحیه زاوه و جمعی از مسئولین در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
شهید امیر ابراهیم زاده در یکم مرداد ماه سال ۱۳۸۰ در روستای صفی آباد زاوه دیده به جهان گشود.
پنجشنبه گذشته، شامگاه ۲۵ شهریور در یکی از پمپ بنزین‌های شهرستان میرجاوه تعدادی از افراد ناشناس مسلح به سمت نیروهای مرزبانی که در حال بنزین زدن خودرو بودند، تیراندازی کردند که در این حادثه سه نفر از نیروهای مرزبانی شامل دو سرباز و یک نیروی کادر به شهادت رسیدند و یک نفر از مردم عادی هم که در محل حضور داشت، زخمی شد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.