پیشنهاد سردبیر

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از جلسه روسای فدراسیون‌ها با وزیر ورزش و جوانان برای حضور در بازی‌های آسیایی ژاپن خبر داد.

جلسه دنیامالی با فدراسیون‌ها برای بازی‌های آسیایی ژاپن

محمدشروین اسبقیان در حاشیه فینال هفته نخست مسابقات تنیس فیوچرز تهران از برگزاری جلسه با روسای فدراسیون‌ها خبر داد و گفت: جلسه وزارت ورزش با روسای فدراسیون‌ها فردا سه‌شنبه ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود. ما در مورد دو رویداد بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ و المپیک لس‌آنجلس صحبت می‌کنیم. کمتر از دو سال به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ باقی مانده و آقای وزیر معتقد است که باید گام اول را محکم برداریم. سپس در المپیک لس‌آنجلس و در قلب آمریکا پرچم پرافتخار ایران به اهتزاز دربیاید. آقای دنیامالی در این جلسه سیاست‌های کلان برای این دو رویداد را به رؤسای فدراسیون‌ها ابلاغ می‌کند.

او درباره اعتراض فدراسیون‌ها به اینکه امکانات آنها در اختیار شرکت توسعه و تجهیز است، تاکید کرد: در جلسه فردا آقای وزیر سیاست‌های کلی را عنوان می‌کند. سیاست‌های مدیریتی متفاوت از آقای هاشمی که تلاش‌های زیادی داشتند و موفقیت‌های خوبی در المپیک و پارالمپیک پاریس به دست آمد. با توجه به شناختی که از آقای دنیامالی دارم فکر می‌کنم این مسیر با سرعت طی می‌شود.

اسبقیان درباره اینکه فینال تنیس فیوچرز به خاطر کمبود نور متوقف شد و چه زمانی قرار است زمین‌ها به دست خود فدراسیون برسد تا آنها را تجهیز کند، گفت: قطعا خود رئیس فدراسیون پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد و ما هم حمایت خواهیم کرد. من مشکل اساسی را در تعداد زمین‌های تنیس می‌دانم. برای توسعه تنیس باید به تقویت زیرساخت‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم. قطعا با رویکردی که آقای دنیامالی نسبت به پروژه‌های عمرانی دارد، جای امیدواری دارد که این مشکلات حل شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.