پیشنهاد سردبیر

رئیس فدراسیون والیبال از عدم دخالت این فدراسیون در انتخاب دستیار ایرانی سرمربی جدید تیم ملی خبر داد.

تقوی:در انتخاب دستیار ایرانی پیاتزا دخالت نمی‌کنیم/ فرهنگ تماشاگران یزدی مثال‌زدنی بود

میلاد تقوی در حاشیه فینال جام باشگاه‌های آسیا، درباره میزبانی یزد، گفت: تصمیم سختی بود که میزبانی مسابقاتی به این اهمیت را به استانی واگذار کنیم که میزبانی نکرده است اما تجربه بسیار شیرین و خوبی در یزد داشتیم. علاوه بر اینکه حضور این تیم‌ها باعث افزایش زیرساخت‌ها برای رویدادهای آینده شد و کادر اجرایی برای برگزاری مسابقات تربیت کرد. شاخصه مهم میزبانی یزدی‌ها، فرهنگ بی‌بدیل تماشاگران و مردم یزدی بود.

وی افزود: یزدی‎‌ها نشان دادند که چقدر خوب می‌شود احساسات و هیجانات را به استادیوم آورد و آن را در مسیر درست هدایت کرد و صمیمانه از آنها تشکر می‎‌کنم.فینال تمام ایرانی هم یک اتفاق بسیار خوب بود و امیدواریم که چنین میزبانی‌هایی را سایر استان‌ها هم با حمایت مسئولان برعهده بگیرند.

تقوی در ادامه در پاسخ به سوال ایرنا، درباره زمان انتخاب دستیار ایرانی روبرتو پیاتزا، تصریح کرد: لیستی از مربیان داخلی با شاخصه‌های مورد نظر مانند مربیان با تجربه حضور در لیگ برتر و تیم ملی تهیه می‌کنیم و در اختیار پیاتزا قرار خواهیم داد و او در انتخاب مربی کاملا مختار است و فدراسیون هیچ دخالتی در انتخاب مربی نظر نخواهد داشت.

رئیس فدراسیون والیبال درباره اینکه در این لیست اسم بهروز عطایی با وجود اعلام وی مبنی بر عدم قبول در کادر فنی پیاتزا، خواهد بود یا نه، تاکید کرد: الان نمی‌توانیم اعلام کنیم که چه مربیانی در لیست هستند. باید به لیست اولیه برسیم و شاخص‌ها مشخص شود. البته اینکه خود فرد انگیزه و علاقه داشته باشد، یک شاخصه مهم است.

وی درباره اهمیت بالای مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۶ هم یادآور شد: قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۶ انتخابی المپیک است و قهرمانان قاره‎‌ها به صورت مستقیم در المپیک حضور پیدا می‌کنند و این منطقی است که این مسابقات برای ما اهمیت ویژه‌ای داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.