پیشنهاد سردبیر

مدیران استقلال با مشقت فراوان مجوز بازی در ورزشگاه شهر قدس را در هفته نخست رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا را بدست آوردند تا در این ورزشگاه از الغرافه قطر میزبانی کنند اما آن‌ها برای دومین بازی خانگی خود در تهران بایستی به دنبال انتخاب ورزشگاه دیگری باشند.

دردسر بزرگ استقلال برای میزبانی بازی دوم در تهران/ رونالدو در راه مشهد؟

به گزارش قدس آنلاین، مدیران النصر خط و نشان کشیدند که حاضر به بازی در ورزشگاه شهدای شهر قدس نیستند.

البته نکته مهم دیگر اینکه با توجه به سابقه قبلی حضور رونالدو در تهران و استقبال گسترده اهالی فوتبال از این بازیکن بعید به نظر می‌رسد  مسئولان استان تهران با برگزاری این مسابقه حساس در ورزشگاه شهدای شهر قدس موافقت کنند به همین دلیل احتمال اینکه این بازی در ورزشگاه دیگری برگزار شود بسیار زیاد است.

اما سؤال کلیدی این است که گزینه استقلال برای میزبانی از النصر عربستان کدام استادیوم خواهد بود؟ برابر تحقیقات اولیه خبرنگار قدس احتمال برگزاری دیدار دوم استقلال در لیگ نخبگان در شهرهای اراک و قزوین نزدیک به صفر است چون این دو شهر باوجود برخورداری از زمین چمن مطلوب، امکانات جانبی مناسبی برای میزبانی از دیدارهای بین المللی ندارند به همین علت اراک و قزوین از چرخه نامزدهای میزبانی استقلال خارج خواهند شد.

احتمال برگزاری بازی در فولاد آره نا نیز بسیار پایین است؛ اتفاقات دیدار  استقلال خوزستان و استقلال تهران و تنش‌های فراوان پیرامون این بازی ورزشگاه این شهر را نیز از چرخه مسابقات خارج کرده است. ورزشگاه کرمان و سیرجان نیز به دلیل نداشتن هتل پنج ستاره در استان کرمان قادر به میزبانی از این دیدار نیستند به همین علت احتمال میزبانی آبی‌ها در کرمان نیز از بین می‌رود.

تنها ورزشگاه‌هایی که امکان میزبانی دیدار استقلال - النصر را دارند، ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد، یادگار امام تبریز و فولادشهر اصفهان است که با توجه به برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در شهرهای تبریز و اصفهان تنها گزینه موجود برای استقلال مشهد خواهد بود که اگر موافقت مسئولان اجرایی استان خراسان رضوی  شکل گیرد، استقلالی‌ها در مشهد از رونالدو و هم بازی‌های او در النصر میزبانی خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.