پیشنهاد سردبیر

گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه مشترکی ضمن استقبال از حمله یمن به تل‌آویو، این حمله را بیانگر مشارکت واقعی یمن در نبرد «طوفان الأقصی» دانستند.

گروه‌های مقاومت فلسطین: حمله ارتش یمن بیانگر مشارکت واقعی در نبرد «طوفان الأقصی» است

گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که اقدام ارتش قهرمان یمن برای هدف قرار دادن عمق رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی، بیانگر حق امت اسلامی و ملت‌ها و آزادگان در دفاع از فلسطین، قدس و مسجدالأقصی است.

در این بیانیه آمده است: آنچه ارتش یمن انجام داد، مشارکت عملی و عملیاتی واجب در نبرد طوفان الأقصی از سوی جبهه‌های پشتیبانی در پاسخ به ندای مردم مظلوم فلسطین بود که از سوی دشمن صهیونیستی و آمریکایی هدف قرار گرفته است.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است: مقاومت یمن به رهبری انصارالله، مقاومت لبنان به رهبری حزب‌الله، مقاومت اسلامی عراق و تمامی جبهه‌های پشتیبانی هرگز از مقاومت فراگیر امت اسلامی و تمامی جناح‌ها، گروه‌ها و گرایشات فکری آن‌ها جدا نیستند.

گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین تأکید کردند: آنچه را که جبهه‌های پشتیبانی برای یاری ملت فلسطین، انتقام‌گیری از خون بی‌گناهان در فلسطین و در پاسخ به جنگ نسل‌کُشی انجام می‌دهند، تبریک می‌گوییم.

در این بیانیه همچنین آمده است: همه فرزندان ملت فلسطین، امت (اسلامی) و آزادگان جهان را به تشدید مقاومت با استفاده از تمامی شیوه‌ها و ابزارها و مقابله با تروریسم صهیونیستی-آمریکایی دعوت می‌کنیم.

بیانیه گروه‌های مقاومت فلسطین پس از آن صادر شد که «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات امروز علیه تل آویو با موشک بالستیک فراصوتی جدید انجام شد، این موشک به هدف خود رسید و سامانه‌های دفاعی دشمن در رهگیری و مقابله با آن شکست خوردند.

وی تاکید کرد: این موشک در مدت زمان ۱۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه، مسافت ۲ هزار و ۴۰ کیلومتری را طی کرد که این امر منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شد، بیش از ۲ میلیون صهیونیست به سمت پناهگاه ها فرار کردند و این رویداد برای اولین بار در تاریخ دشمن صهیونیستی رخ می دهد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: این عملیات در چارچوب مرحله پنجم و در نتیجه تلاش گسترده بخش موشکی نیروهای مسلح یمن در گسترش فناوری موشکی انجام شد تا بتوانیم با چالش‌های نبرد با دشمن صهیونیستی مقابله و از تمام موانع و سامانه‌های دفاعی آمریکا و اسرائیل در دریا و خشکی عبور کنیم و اهداف خود را هدف قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.