پیشنهاد سردبیر

معاون ورزش قهرمانی وزازت ورزش درباره مشکلات زیرساخت فدراسیون‌های ورزشی گفت: اعتقاد دارم دنیامالی با سیاست و تجربه‌ای که دارد مشکلات را حل می‌کند.

اسبقیان: دنیامالی مشکلات زیرساخت ورزش را حل می‌کند/۷۵درصد بودجه تنیس پرداخت شده است

سید محمد شروین اسبقیان در حاشیه فینال تور جهانی تنیس به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران اظهار داشت: فدراسیون تنیس در ۶ ماهه اول سال، ۷۵ درصد بودجه خودش را دریافت کرده است اما داوود عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس در این خصوص گفته که تنها ۲۰ درصد واریز شده است؛ او تمام بودجه اختصاص یافته به فدراسیون از بخش‌های مختلف دولت را در نظر گرفته است اما من فقط در مورد بودجه اختصاص یافته از سوی وزارت ورزش صحبت می‌کنم.

وی ادامه داد: بخشی از فعالیت‌های فدراسیون تنیس مربوط به زیرساخت‌هاست که وزارت ورزش برمی‌گردد که احمد دنیامالی با سابقه و تخصص خوبی که دارد امیدواریم از نظر عمرانی پیشرفت خوبی داشته باشیم. همین طور یرای رسیدن به بازی‌های آسیایی و المپیک نیز زیر ساخت لازم را نیاز داریم تا تیم‌های ملی را قدرتمندتر کنیم.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش با اشاره به مشکلات فدراسیون‌ها با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی عنوان کرد: کیومرث هاشمی در دوره قبل وزارت ورزش عملکرد خوبی برای زیرساخت‌های ورزشی داشت و اعتقاد دارم که دنیامالی نیز می‌تواند روند خوبی را پیش بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.