پیشنهاد سردبیر

۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
کد خبر: 1012809

فیلمبرداری سریال «معجون عروسکی» به کارگردانی محمد حدادنسب و تهیه‌کنندگی امین رضی آغاز شد.

فیلمبرداری سریال «معجون عروسکی» آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سریال؛ «معجون عروسکی» یک سریال فانتزی و کمدی در حوزه کودک و نوجوان است که میرامید حسینی آن را نوشته و سید محمدمرتضی برف‌چین مجری طرح آن است.

فخرالدین صدیق‌شریف، شراره رنجبر، افشین سنگ‌چاپ، مریم وطن‌پور، پیام صارم و سعید قره‌داغلی از بازیگران ثابت این سریال هستند و بازیگران مهمان نیز به فراخور قصه‌ها به این سریال اضافه خواهند شد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: شهرزاد دختر و وارث «گل‌آقا» تلاش می‌کند تا مسیر موفقیت‌ پدرش را طی کند اما ناموفق است تا اینکه اسرار عروسک‌ها برایش فاش می‌شود.

فصل اول سریال «معجون عروسکی» در ۸ قسمت تولید می‌شود و قرار است از یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی پخش شود.

عوامل این سریال عبارتند از: 

تهیه‌کننده: امین رضی، کارگردان: محمد حدادنسب، نویسنده و بازیگردان: میرامید حسینی، مجری طرح: سید محمد مرتضی برف‌چین، مدیر فیلمبرداری: مجید طرقی، مدیرصدابرداری: محمدرضا شیبانی، طراح صحنه و لباس: ماندانا مرادقلی، مدیرتولید: اشکان واحدی، طراح گریم: صالح مصطفوی، مدیر برنامه‌ریزی: شیدا صبوری، دستیار اول کارگردان: محمدجواد انصاری، منشی صحنه: مهتاب قامتی، جانشین تهیه‌کننده: شاهین رضیئی، مدیر صحنه: حمید جهانگیری، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: فرانک قنبری، عکاس: حسن‌ جعفری، مدیر تدارکات: کسری مقدم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.