تحولات لبنان و فلسطین

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تربت‌حیدریه گفت: نرخ ماهانه مصوب برای سرویس مدارس داخل شهر به ازای هر سه کیلومتر، پنج میلیون و ۷۰۰ هزار ریال است.

نرخ کرایه سرویس مدارس تربت‌حیدریه مشخص شد

به گزارش قدس خراسان، مهدی علیزاده افزود: همچنین به ازای هر یک کیلومتر اضافه، مبلغ ۲۸۰ هزار ریال به مبلغ اولیه افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: کرایه مینی‌بوس داخل شهر ماهانه پنج میلیون ریال، کرایه مینی‌بوس از شهرک ولیعصر(عج) به داخل شهر و عکس آن ۶ میلیون و صد هزار ریال، کرایه خودرو سواری از شهرک ولیعصر (عج) به داخل شهر و عکس آن هفت میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و کرایه خودرو سواری داخل شهرک ولیعصر(عج) سه میلیون و ۸۰۰ هزار ریال است.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تربت‌حیدریه با بیان این که رانندگان اجازه سوار کردن دانش‌آموزان بیش از ظرفیت مجاز خودرو را ندارند گفت: امسال والدین، شرکت‌های حمل و نقل مسافر و مدیران مدارس موظف شدند تا در سامانه "سپند" ثبت‌نام کنند تا از طریق این سامانه روند سرویس مدارس، پایش و کنترل شود.

علیزاده افزود: بر این اساس از چندی پیش روند تشکیل پرونده و ثبت مشخصات رانندگان سرویس مدارس در این سامانه توسط حوزه تاکسیرانی سازمان انجام شده و نرخ جدید کرایه سرویس مدارس نیز به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده‌ است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.