پیشنهاد سردبیر

رئیس ستاد ارتش با اشاره موضوع انتقام خون شهید هنیه، تصریح کرد: اگر بخواهیم بعد از شهادت هنیه جواب دهیم که گفته‌ایم جواب می‌دهیم اینطور نیست که این بار اعلام کنیم. جواب شهید کردن هنیه قطعی و زمانش در اختیار ما است.

سیاری: پاسخ شهادت هنیه قطعی‌ است اما اعلام نمی‌کنیم

امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در اجلاس امنیتی شیانگ‌شان پکن به عنوان نماینده کشورمان به کشور چین سفر کرده است، در ادامه حضور خود در پکن، در گفتگو با شبکه «CMG» چین با اشاره به عملیات وعده صادق اظهار داشت: عملیات وعده صادق که انجام دادیم، گفتیم این فقط برای نشان دادن توانمندی ایران برای آسیب رساندن به رژیم صهیونیستی است.

رئیس ستاد ارتش تاکید کرد: اما ببینید آمریکا، فرانسه، آلمان، انگلیس و اردن، همگی آمدند و همه سامانه‌های پدافند هوایی خود را به کار گرفتند و به کمک گنبد آهنین رژیم صهیونیستی رفتند تا بتوانند در مقابل حمله ایران مقاومت کنند. اما سوال اینجاست، آیا آنها می‌توانند همیشه این آمادگی را داشته باشند که در برابر حملات غافلگیرانه ما اقدام کنند؟ نمی‌توانند.

دریادار سیاری با اشاره موضوع انتقام خون شهید هنیه، تصریح کرد: اگر بخواهیم بعد از شهادت هنیه جواب دهیم که گفته‌ایم جواب می‌دهیم اینطور نیست که این بار اعلام کنیم. می‌دانید بعد از آن بیش از ده‌ها پیام از غرب و آمریکا آمد که از ما خواستن جواب ندهیم اما، ما جوابمان را می‌دهیم و جواب شهید کردن هنیه قطعی است، اما زمانش در اختیار ما است و این جواب باید با تدبیر و حکیمانه باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.