پیشنهاد سردبیر

نمایشگاه دستاوردهای حوزه مامایی در سلامت جامعه روز سه‌شنبه همزمان با برپایی سومین کنگره بین‌المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گشایش یافت.

نمایشگاه دستاوردهای حوزه مامایی در مشهد گشایش یافت

دبیر اجرایی سومین کنگره بین‌المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری در این خصوص گفت: این نمایشگاه با عرضه بیش از ۵۰ محصول تمام‌ ایرانی در قالب ۱۰ غرفه تخصصی و به مدت سه روز در مشهد برپا شده است.

دکتر صدیقه عبداله‌پور افزود: در این نمایشگاه تخصصی محصولات پرکاربرد در حوزه‌های بارداری، پیش از بارداری، درمان ناباروری، پیشگیری از سرطان‌های حوزه زنان، مراقبت‌های پس از زایمان، ترک بارداری و غیره به نمایش درآمده است.

وی بیان کرد: در غرفه‌های این نمایشگاه، داروهای "گانوسان" و "سافرونیکا" با کاربری تقویت سیستم ایمنی، درمان زگیل تناسلی در زنان(اچ.پی.وی)، درمان سندروم پیش از قاعدگی(پی.ام.اس)، درمان قاعدگی دردناک(دیسمنوره)، بهبود روابط جنسی، رفع افسردگی پس از زایمان، داروهای طبیعی و گیاهی درمان ناباروری و داروهای موثر در سلول‌های سرطانی حوزه زنان نظیر پستان، تخمدان، رحم و دهانه رحم عرضه شده است.

نمایشگاه دستاوردهای حوزه مامایی در مشهد گشایش یافت

دبیر اجرایی سومین کنگره بین‌المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه تجهیزات و محصولات مختلفی نظیر دستگاه تولیدکننده نانوذرات دارویی و نانوحامل‌های لیپوزومی، نانوحامل‌های پلیمری ، قرص‌های صاف‌ژل آهن، آنتی اکسیدان‌های تقویت کننده سیستم ایمنی و پیشگیری کننده از سرطان و کپسول «استرورست» برای جلوگیری از بروز علائم یائسگی ارائه شده است.

عبداله‌پور افزود: همچنین از دیگر محصولات به نمایش در آمده در این نمایشگاه می‌توان به ماکت‌های آناتومی اعضای بدن (مولاژ) داخلی و تمام ایرانی با کاربری آموزش پیش از بارداری، دوران بارداری و زایمان، مولاژهای آموزشی رشته پرستاری، امداد و نجات و زنان زایمان، کتب مرتبط با آموزش‌های بهداشت دانش‌آموزان دختر و کرم‌های پیشگیری از ترک بارداری اشاره کرد.

سومین کنگره بین‌المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری از ۲۷ تا ۲۹ شهریور ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مجتمع شهدای سلامت این شهر در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.