پیشنهاد سردبیر

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه انجمن اسلامی باید در حوزه مقاومت فلسطین جهاد تبیین را انجام دهد، گفت: منشا بیداری و مقاومت منطقه در انقلاب اسلامی ایران است و ایران پرچم آزادی قدس را به دست گرفت.

نقش انجمن اسلامی دانش آموزان در جهاد تبیین چیست؟

حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری در مراسم افتتاحیه چهاردهمین کنگره سراسری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه تمرین کار علمی، تشکیلاتی و فکری در اتحادیه در دسترس دانش‌آموزان عضو قرار می‌گیرد، گفت: کنگره امسال در شرایطی شکل می‌گیرد که شاهد اتفاقات غزه هستیم. باید در مدارس اتفاقات مقاومت تبیین و روشنگری شود.

وی با بیان اینکه ملت فلسطین پای شرف و عزت خود ایستاده است، افزود: منشا بیداری و مقاومت منطقه در انقلاب اسلامی ایران است و ایران پرچم آزادی قدس را به دست گرفت و امام خمینی مسئله فلسطین را به مسئله اول بین الملل جهان اسلامی تبدیل کرد.

وی  ادامه داد: انجمن اسلامی باید در حوزه مقاومت فلسطین، جهاد تبیین را انجام دهد.

حاج‌علی اکبری با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید با دولت و رئیس جمهور جدید مواجه هستیم، گفت: یک کشور جهان سومی را به امام خمینی تحویل دادند که با همراهی ملت ایران در مدت کوتاه شاهد هستیم که ایران الان هم ماهواره و هم ماهواره‌بر می سازد.

وی با اشاره به مطالباتی که اتحادیه باید پیگیری کند، افزود: مطالبه حجاب و عفاف و پاکدامنی که اگر از دست برود، همه چیز از  دست می‌رود، ساماندهی فضای مجازی برای خروج از ولنگاری و اجرای سند تحول بنیادین را پیگیری کنید.

همچنین اسماعیل جانعلی پور، دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در این برنامه گفت: گاه نگاه به آینده همراه با یاس و ناامیدی و گاه همراه با امیدواری و رشد است که نگاه اسلام اینگونه است، از این رو ایجاد نگاه همراه با امید به آینده در میان دانش‌آموزان برای ما اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه مهم است که بدانیم آینده را به دست چه کسی می‌سپاریم، اظهار کرد: امروز هر حرکت و اتفاق ایران بر کل جهان تاثیر دارد و هیچ تصمیمی در دنیا فارغ از نگاه سیاسی به ایران نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.