پیشنهاد سردبیر

روزنامه الاخبار لبنان با اشاره به انفجار دستگاه های ارتباطی در لبنان، نوشت که خواست دشمن صهیونیستی این است مقاومت به پاسخ های احساسی روی آورد اما مقاومت تسلیم احساسات نمی شود.

الاخبار: اسرائیل از حمله زمینی حزب‌الله نگران است/ انفجار پیجرها نشانه ضعف تل‌آویو است

روزنامه الاخبار لبنان در گزارشی به بررسی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی علیه شهروندان غیر نظامی لبنان از طریق انفجار دستگاههای ارتباطی (پیجر) پرداخت و نوشت که اقدام دیروز دشمن نشان دهنده گستاخی آنها در استفاده از شری است که در ذهن و قلب شان وجود دارد.

الاخبار افزود: این کار بدی است که تا به حال کسی انجام نداده است و بر این اساس، این عملیات تروریستی نشان‌دهنده تغییر رویکرد دشمن صهیونیستی در جنگ با لبنان است زیرا از قبل می‌دانست که چنین عملیاتی به غیرنظامیان آسیب می زند. منفجر شدن دیروز صدها دستگاه از این تجهیزات در ادارات، منازل و خودروها گواه این ادعا است.

این روزنامه لبنانی ادامه داد: آنچه دشمن صهیونیستی در عملیات دیروز بر آن تاکید کرد اینکه نمی‌خواهد به قوانین درگیری که مانع نزدیک شدن به غیرنظامیان یا تاسیسات غیرنظامی می‌شود، پایبند باشد. دیگر آنکه دشمن تفاوتی بین یک رزمنده در جبهه یا گروهی که در یک دفتر دور از میدان جنگ کار می‌کنند، قائل نیست.

این روزنامه لبنانی با اشاره به اینکه حزب الله لبنان تحقیقات گسترده خود را پیرامون بررسی چگونگی اجرای این عملیات تروریستی توسط دشمن صهیونیستی آغاز کرده است، افزود: تحقیقاتی با ابعاد خاص خود وجود دارد و این تحقیقات با قدرت در بدنه مقاومت آغاز شده است تا حقیقت روشن و منبع نفوذ دشمن مشخص شود.

روزنامه الاخبار ادامه داد که حزب‌الله فرآیند تحقیقات از چگونگی دستیابی دشمن به اطلاعات امنیتی برای دسترسی به محموله دستگاه های ارتباطی تا برنامه رسیدن آنها به دست رزمندگان مقاومت و شیوه اجرای این برنامه، آمار خسارت ها و تاثیر آنها بر جبهه مقاومت را بررسی می کند.

رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در جنایتی تازه، تعدادی از دستگاه های دریافت پیام (پیجر) در لبنان را منفجر کرد.

حزب الله لبنان پس از این جنایت در بیانیه ای اعلام کرد: حدود ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر روز سه‌شنبه تعدادی از دستگاه‌های دریافت پیام «پیجر» که توسط تعدادی از کارگران واحدها و مؤسسات مختلف حزب‌الله مورد استفاده قرار گرفته بود، «به شکل مبهمی منفجر شدند» و طی آن یک دختربچه و ۲ برادر ما شهید و تعداد زیادی نیز زخمی شدند. ‌

وزیر بهداشت دولت پیشبرد امور لبنان امروز چهارشنبه در آماری جدید اعلام کرد که در حمله سایبری رژیم صهیونیستی علیه این کشور، ۱۲ نفر شهید و دو هزار و ۸۰۰ نفر نیز مجروح شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.